sdenisse

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen Telefoonprofiel Samsung H1

Sinds gisteren heb ik een Samsung H1 met vodafone 360. Hoe kan ik in godsnaam die telefoonprofielen wijzigen ? Ik wil een andere ringtone en sms- toon maar op de een of andere manier wordt mijn wijziging niet opgeslagen. Wat doe ik nu fout dan ? Waar moet je trouwens je sms-toon wijzigen ?
3 Reacties 3
ClaudiavC

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op instellingen tikken, daarna telefoonprofielen. Achter de profielen staan een schroevendraaier en sleutel, daar tik je op. Kies voor ringtone spraakoproep, selecteer het rondje welke je als ringtone wil gebruiken en daarna tik je het vinkje rechtsbovenin onder de batterij indicator aan. Ik moest eerst ook even zoeken, als je dat vinkje niet aantikt slaat de telefoon niks op.
sdenisse
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op instellingen tikken, daarna telefoonprofielen. Achter de profielen staan een schroevendraaier en sleutel, daar tik je op. Kies voor ringtone spraakoproep, selecteer het rondje welke je als ringtone wil gebruiken en daarna tik je het vinkje rechtsbovenin onder de batterij indicator aan. Ik moest eerst ook even zoeken, als je dat vinkje niet aantikt slaat de telefoon niks op.

sdenisse
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals jij het beschrijft, lukte het mij dus niet .. Was inmiddels al terug geweest naar de Vodafone shop en wat blijkt ? Je moet nadat je het vinkje hebt aangetikt, ook nog op Beltoon voor oproep tikken. Dan is het pas echt bevestigd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic