MMarques

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzig mijn bestelling e-mailadres

Hallo. Ten eerste, het spijt me over mijn Nederlandse, is niet de beste.
Bij mijn bestelling, ik gaf een verkeerde e-mailadres, ik ging naar een winkel van jou om deze situatie te corrigeren en uw mede-werker zei het was gecorrigeerd, maar stuurde me niet de originele e-mail van de bestelling, inderdaad, ik niet geen andere e-mail van u ontvangen.
Wat kan ik doen? Kun je me helpen? Oproep is moeilijk, omdat ik niet kan begrijpen Nederlands heel goed, sorry.
Ik zie het verzoek, maar met de verkeerde e-mail adres, en ik het eerste e-mail niet hebt ontvangen.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi MMarques
Je mag hiervoor bellen met 0800-0560. Mijn collega's daar kunnen het emailadres aanpassen en opnieuw de bevestiging sturen. Tevens spreken de meeste van hun ook Engels.
Vanuit hier kan ik je helaas niet verder helpen omdat het forum bedoelt is voor vragen van forumgebruikers die beantwoord worden door andere forumgebruikers. Daardoor en ivm jouw privacy kan ik niet in de systemen vanuit hier.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic