giesen18

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi werkt niet op mijn galaxy S plus

Gister werkte alles nog perfect wanneer ik thuis was schakelde het toestel automatisch naar mijn wifi van thuis maar vandaag was mijn internet blox afgelopen. Toen ik thuis kwam van het werk zette ik de wifi aan maar er stond steeds verbinding verbroken. Toen dacht ik dat het misschien lag dat de blox afgelopen was dus zette mijn blox opnieuw aan. Het internet deed het weer maar de wifi niet heb thuis een beveiligd netwerk heeft het altijd gedaan maar nu zegt die steeds verbinding verbroken mijn zus heeft de zelfde telefoon en bij haar werkt het wel wat zou mijn probleem kunnen verhelpen ???
3 Reacties 3
Frederique

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds vandaag werkt WIfi ook niet op mijn galaxy ace. Ook internet doet het niet, wat te doen?
giesen18
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijjn normale 3g internet werkt wel maar mijn wifi niet vaag ofni???
weenkbuul

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Jow Giesen18,
 
Heb je al eens geprobeerd om het WiFi punt in je telefoon te verwijderen en opnieuw toe te voegen?
Misschien kan je eens proberen om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Kijken of het probleem dan nog is. Ik zou wel goed opletten met het terugzetten naar fabrieksinstellingen. Je bent dan alles kwijt.
 
Houdou!
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic