Pietjebell2019

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi versterker

Ik ben mijn wifi versterker kwijtgeraakt die ik van de Gemeente heb mogen lenen toen ik een opdracht uitvoerde.
Kunnen jullie traceren wie deze versterker nu gebruikt? Een Huawei.
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Pietjebell2019
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat dit soort gegevens niet te achterhalen zijn en/of kunnen worden gedeeld ivm privacy wetgeving (en dat laatste bedoel ik dan dat ook Vodafone niet weet waar wat is - of niet mag inzien). Zat er in die wifi versterker een simkaartje van Vodafone dan? Of is het een MiFi waar je dan met je telefoon contact kon maken?

Na mijn weten kan niemand een wifi versterker opzoeken. Maar misschien dat je anders de klantenservice van Vodafone kan bellen. Overigens, Vodafone verstrekt geen wifi versterkers, dat doet dan Ziggo weer. Maar ook die kunnen zo'n ding niet terug vinden.

Of het moet echt om een Mifi gaan, die het mogelijk maakt voor meer toestellen op dat apparaat te kunnen internetten en daarin zit ook nog eens een simkaart van Vodafone, dan is het wat anders. Maar dan ook kan ik me niet voorstellen dat Vodafone dit voor je kan terug vinden. Denk dat dit weg = pech is en anders zou je aan Huawei eens kunnen vragen of er een mogelijkheid is om zoiets terug te vinden (net zoals een iPhone of ander toestel).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Helaas kunnen wij geen wifi versterker traceren Energieboy Pietjebell2019
Deze optie hebben wij niet.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Helaas kunnen wij geen wifi versterker traceren Energieboy Pietjebell2019
Deze optie hebben wij niet.

Ja, dat dacht ik al 😉
Weg = Pech
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic