Giorgi

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi-probleem bij de S3

Beste allemaal,
 
Ik heb vandaag ( 22 september 2012 ) de Galaxy S3 aangeschaft bij Vodafone. Het hele toestel werkt behalve de WIFI, die doet erg vreemd. Ik ondervind 2 problemen:
 
Als ik de S3 uitdoe (niet helemaal uit,  maar gewoon op dat knopje aan de zijkant) verliest het toestel de verbinding met mijn WIFI thuis. Als ik de S3 dan weer aandoe duurt het even voordat de verbinding met de WIFI weer tot stand is gebracht. (in plaats van dat ik gewoon meteen op WIFI kan dus)
 
Het 2e probleem wat ik ondervind is dat als ik een tijdje op WIFI zit, dat de verbinding dan helemaal verbroken wordt..ik heb dit probleem opgezocht op google en andere forums en dit schijnt bij ontzettend veel mensen voor te komen. Ik neem om deze reden aan dat het dus niet perse aan mijn toestel ligt. Dat hoop ik in ieder geval. 

Weet iemand toevallig iets over dit WIFI-probleem?
 
Groetjes,
 
Giorgi
4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Het eerste probleem klinkt voor mijn als een batterij-spaar modus. Ik zou eens in de energie-spaar opties van je toestel kijken, waarschijnlijk schakelt hij om stroom te sparen met het scherm ook de Wifi uit.

Het tweede, daar heb ik nog niet veel over gehoord. Het zou een probleempje in de Androidversie die op de S3 staat kunnen zijn.
Heb je een linkje naar waar je dit gevonden hebt? Dan kunnen we samen misschien kijken wat daarover bekend is.
Giorgi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Die spaar-modus heb ik uitstaan. Ik heb hem dus zo ingesteld dat WIFI altijd aan moet blijven. 
 
Dit is het tweede probleem bij iemand anders :
 
http://www.samsunggalaxys3forum.com/forum/samsung-galaxy-s3-help/1648-wifi-constantly-losing-connect...
 
 
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heeey Giorgi
 
Zou het niet aan je router kunnen liggen ?
Misschien deze eens een reset geven of de netwerk steutel verwijderen uit je toestel en deze weer opnieuw toevoegen 😄
 
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Giorgi,

Nog een update ? Is het ondertussen al gelukt ?

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic