DominiqueHoezen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi probleem Samsung Galaxy S Plus

Hey,
Ik heb op mijn Galaxy S plus het probleem dat ik geen internet heb..
Mijn mobiel is verbonden met ons wifi netwerk en heeft 5 streepjes.
Maar helaas kan hij nergens mee verbinden... Niet op de browser of met een applicatie (Bijvoorbeeld Twitter)
Wat is hier het probleem? Is dit de mobiel of de router? Zou ik eventueel mijn mobiel kunnen opsturen naar Samsung?
 
Groeten
5 Reacties 5
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
DominiqueHoezen schreef:
Hey,
Ik heb op mijn Galaxy S plus het probleem dat ik geen internet heb..
Mijn mobiel is verbonden met ons wifi netwerk en heeft 5 streepjes.
Maar helaas kan hij nergens mee verbinden... Niet op de browser of met een applicatie (Bijvoorbeeld Twitter)
Wat is hier het probleem? Is dit de mobiel of de router? Zou ik eventueel mijn mobiel kunnen opsturen naar Samsung?

Groeten

Hi Dominique,

Het kan je router zijn, het kan ook je toestel zijn. Aan de hand van de informatie die je geeft kunnen we geen conclusies trekken.
Werkt je internet wel bij de Mc Donalds? (om maar een voorbeeld te noemen voor gratis wifi)


DominiqueHoezen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op mijn school hebben we 2 verschillende netwerken en daarop is het ook af toe weg.
Ik zal straks even thuis proberen om de router te restarten.
Bedankt voor het antwoorden, als dit niet werk zal ik het melden
 
Groeten
Klaproos82

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde probleem thuis, bij mijn ouders heb ik razendsnel internet via wifi..
xmaylinn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, 
 
Ik heb precies het zelfde probleem alleen dan met mijn Samsung Galaxy Ace!  
Ergens heb ik gelezen dat je een 'harde reset' kan uitvoeren, maar daarbij gaat ALLES verloren, en is 'ie weer hetzelfde als in het begin. Aangezien ik dat liever niet heb, en ik heb gelezen dat het toch niet werkte bij de Galaxy Ace, ben ik van plan dat ook niet te doen. 
Misschien werkt het wel bij de Galaxy S Plus... 
 
Groetjes, 
Maylin 
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maylin,

Inderdaad wordt bij een harde reset je toestel naar de fabrieksinstellingen terug gezet. Eigen instellingen, opgeslagen bestanden, contacten en zo meer worden daarbij verwijderd.

Maar......................

Je kunt voorkomen dat je alles kwijt bent. Met het programma Samsung Kies maak je eerst een copy van al je bestanden (een backup).
Daarna reset je je toestel en vervolgens zet je de copy weer terug op je toestel. Hierdoor gaat niets verloren.

Samsung Kies kun je hier downloaden:
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

Installeer het op je pc en je kunt naast het maken van backups ook alles synchroniseren met andere programma's.

suc6!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic