Dumpert

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wifi hotspots

Hoi ik vroeg mij voordat ik ga overstappen af of jullie goede ervaringen hebben met wifi hotspots zoals KPN,Ziggo,Wifitenne Etc.
En zijn er ook nadelen aan verbonden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Het is en blijft lastig om hier direct een antwoord op te geven.
Maar in ieder geval, je kan de router van Ziggo in bridge zetten en daar achter je eigen router plaatsen.
Wil je hier echt heel specifiek antwoord op dan kan je beter op de Community van Ziggo je vraag stellen. Echter, uit mijn ervaring zal alleen iemand, die ook zo’n box heeft, je er echt antwoord opgeven. Ziggo zegt dat je je eigen router erachter kan gebruiken, met Ziggo in bridge, maar garanderen kunnen ze niet echt.

VPN is de laatste tijd een grote vraag op de Community van Ziggo omdat ze met boxen bezig zijn waar ook IPv6 mogelijk is maar weer problemen geeft met VPN. Beetje lastige periode omdat er nu met IPv4 en IPv6 geëxperimenteerd word.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat wil je precies weten over de hotspots Dumpert?
Ik zelf ben wel eens verbonden met een Ziggo hotspot. De overige heb ik nooit verbinding mee gemaakt.
Het zijn openbare netwerken. Dit persoonlijk vind ik een nadeel. Maar dat is voor iedereen anders.
Dumpert
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik zal mijn vraag anders stellen.
Vaak ben ik niet thuis en maak momenteel veel gebruik van de gratis hotspots van Ziggo.
Kan ik dat ook met het Vodafone netwerk?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zeker, daar staat het netwerk van ons los van 🙂 Zolang je maar in de buurt van de hotspot bent 🙂
Dumpert
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt voor het snelle antwoord, ik weet wat mij te doen staat. nog even een andere vraag VPN met de volgende router: https://www.jrtsoft.nl/winkel/grandstream-gwn7000-multi-wan-gigabit-vpn-router/ werkt dat ook?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Energieboy Weet jij hier iets over?
Dumpert ik laat deze vraag even voor Energieboy staan. Hij is ook actief op het forum van ZIggo en kan dit beter beantwoorden dan dat ik dit kan.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Het is en blijft lastig om hier direct een antwoord op te geven.
Maar in ieder geval, je kan de router van Ziggo in bridge zetten en daar achter je eigen router plaatsen.
Wil je hier echt heel specifiek antwoord op dan kan je beter op de Community van Ziggo je vraag stellen. Echter, uit mijn ervaring zal alleen iemand, die ook zo’n box heeft, je er echt antwoord opgeven. Ziggo zegt dat je je eigen router erachter kan gebruiken, met Ziggo in bridge, maar garanderen kunnen ze niet echt.

VPN is de laatste tijd een grote vraag op de Community van Ziggo omdat ze met boxen bezig zijn waar ook IPv6 mogelijk is maar weer problemen geeft met VPN. Beetje lastige periode omdat er nu met IPv4 en IPv6 geëxperimenteerd word.
Dumpert
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt voor het snelle antwoorden. Ik zal de Community eens doornemen.:thumbsup:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic