Denise90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi & accu problemen

Hallo,
 
Ik heb sinds een maand of 8 de htc one x in gebruik. Tot een paar weken geleden was ik dik tevreden, maar sinds een tijdje loopt mijn accu wel erg snel leeg (eerst deed ik er 2 dagen mee, nu haal ik dag 1 niet eens) en hij wordt ook érg warm (knipperende led, wiselend van rood en groen). Dit lijkt mij niet echt normaal gezien ik dit probleem eerst niet had. En alsof dit mij nog niet genoeg zorgen baarde; sinds vandaag is mijn wifi van slag, Ik ben gewoon thuis, waar ik eerder nooit problemen had met de verbinding, doet hij nu wel erg vreemd. Hij blijft zo'n 10 seconden op wifi staan, valt weg en gaat verder op mobiel internet. Dat duurt ook zo'n 10 seconden en dan springt ie weer op wifi. Zodra ik wil internetten of bijvoorbeeld op fb zit krijg ik steeds de melding dat ik geen verbinding heb, omdat hij steeds wisselt. Wat kan ik hier aan doen? 
 
Help!
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Oei Denise90,

Dat lijkt me iets te veel van het goede. Jammer dat je toestel het zo slecht doet op het moment. Heb je al geprobeerd het terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Vergeet geen back-up te maken van je gegevens.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Installeer better battery stats (e2,00 in de play store en je steunt de maker of google naar better battery stats xda edition voor een gratis versie) en installeer wakelock detector uit de playstore, en zet in de instellingen de vinkjes op systeem processen en sinds unplugged aan. Laad de telefoon op en unplug. Maak dan na 1-2 uur screenshots (power+home) van better battery stats van de tabbladen: other, kernel wakelocks en partial wakelocks en van wakelock detector en plaats die screenshots

Iets houdt op de achtergrond je telefoon wakker waardoor de CPU veel meer batterij verbruikt, met die screenshot kunnen we er waarschijnlijk wel acherkomen welke app(s) zich misdragen


(dit zou overigens het standaardantwoord moeten zijn op batterijproblemen in Android want het leeglopen wordt altijd veroorzaakt door een wakelock die ervoor zorgt dat het toestel niet in de meest energiezuinige c-state kan komen)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic