Oeverc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi 5ghz

Wanneer ik thuis mijn modem omzet naar 5ghz kan mijn samsung a51 het wifi netwerk niet meer vinden. 

Wanneer ik het netwerk omzet naar 2.4 ghz is mijn netwerk wel weer zichtbaar in de lijst met beschikbare netwerken en kan ik verbinding maken. 

Volgens de specificatie moet de Samsung a51 wel bruikbaar zijn bij 5ghz. 

Iemand enig idee waardoor dit komt en nog belangrijk, hoe kan ik mijn mobiel contact laten maken met 5ghz wifi

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Oeverc 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zou eens proberen om je router eens een reset te geven, geen fabrieksinstellingen reset, maar een normale. En je zou eens kunnen proberen om 2,4 en 5 Ghz beide een verschillende naam te geven. Zorg ook dat je geen gekke tekens in de naam hebt zitten en probeer alleen letters als naam te gebruiken, net zoals het wachtwoord.

Daarmee zou je het eerst eens kunnen proberen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Oeverc 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zou eens proberen om je router eens een reset te geven, geen fabrieksinstellingen reset, maar een normale. En je zou eens kunnen proberen om 2,4 en 5 Ghz beide een verschillende naam te geven. Zorg ook dat je geen gekke tekens in de naam hebt zitten en probeer alleen letters als naam te gebruiken, net zoals het wachtwoord.

Daarmee zou je het eerst eens kunnen proberen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Oeverc . Welkom hier! 

Heb je de tips van @Energieboy al kunnen uittesten? Hoe gaat dat? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic