Zo. Ik dacht even mijn abbo te verlagen.
Zo simpel is het blijkbaar niet.
De chat was onwijs druk. Dan zegt men: “probeer het via Facebook of Twitter".
Probleem is echter, dat heb ik niet.
Zit ik eindelijk in de chat, komen de verificatie smsjes niet aan op mijn toestel. Geen punt; met een omweg ben ik toch geverifieerd.
Word ik eindelijk geholpen, word ik opeens uit de chat gegooid……. Kan dus overnieuw beginnen.
Werkt de hele vodafone app niet meer….. Wat ik ook probeer.
Dan maar online. Niks. Alles verwijst door naar de app. En die doet het dus niet meer.
Dan maar bellen…….na 10 minuutjes in de wacht, eindelijk geholpen. Maar ook dan; de verificatie smsjes komen niet aan……”Waarom niet meneer? “ vraagt de vriendelijke medewerker van de klantenservice…… mijn antwoord : “geen idee, moet je bij uw technische dienst zijn"
Helaas, dan kunnen we u niet helpen meneer. Gaat u naar naar de Vodafone winkel. Mijn antwoord: “die is sinds kort gesloten in mijn woonplaats".
Reactie klantenservice : oh. U zult er toch naar toe moeten meneer……….
Gelukkig heb ik niet meer te doen…… dus…..
Wie oh wie, kan mij aan een simpelere manier helpen om mijn abonnement te wijzigen ?
-