Hoi,
Ik ben nu sinds half juli al bezig om vragen beantwoord te krijgen over een foute rekening.
Dat moet via de Klantenservice, logisch, maar ik krijg geen contact en al helemaal geen antwoord.
De manieren om met Vodafone in contact te komen zijn:
Facebook (daar zit ik niet op en is openbaar, dus geen antwoord aangaande rekeningen)
Twitter (daar zit ik niet op en is openbaar, dus geen antwoord over rekeningen)
Forum (dat is hier, maar openbaar dus geen antwoorden over rekeningen)
Chat (is echt altijd te druk en daarom de melding dat niemand beschikbaar is)
Bellen (krijg steeds weer , vandaag ook weer een paar keer, de melding dat het helaas te druk is en dan tuut tuut tuut, tuut)
Email ( 1 keer telefonische reactie van iemand die niets wist en vertelde dat ik toch vooral vertrouwen moest hebben. 1 keer emailreactie na 3 weken dat ze meer tijd nodig hadden en dat is dan nu al weer 4 weken geleden)
Ondertussen is er te veel geld van mijn rekening afgeschreven en ook de rekening van september is te hoog.
Dus wat is de truc, hoe krijg ik inhoudelijk antwoord van Vodfone op mijn vragen gekoppeld aan mijn account????
Groet,
Kay