Kay

Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wie weet de beste manier om contact te krijgen met de Klantenservice?

Hoi,
Ik ben nu sinds half juli al bezig om vragen beantwoord te krijgen over een foute rekening.
Dat moet via de Klantenservice, logisch, maar ik krijg geen contact en al helemaal geen antwoord.

De manieren om met Vodafone in contact te komen zijn:
Facebook (daar zit ik niet op en is openbaar, dus geen antwoord aangaande rekeningen)
Twitter (daar zit ik niet op en is openbaar, dus geen antwoord over rekeningen)
Forum (dat is hier, maar openbaar dus geen antwoorden over rekeningen)
Chat (is echt altijd te druk en daarom de melding dat niemand beschikbaar is)
Bellen (krijg steeds weer , vandaag ook weer een paar keer, de melding dat het helaas te druk is en dan tuut tuut tuut, tuut)
Email ( 1 keer telefonische reactie van iemand die niets wist en vertelde dat ik toch vooral vertrouwen moest hebben. 1 keer emailreactie na 3 weken dat ze meer tijd nodig hadden en dat is dan nu al weer 4 weken geleden)

Ondertussen is er te veel geld van mijn rekening afgeschreven en ook de rekening van september is te hoog.

Dus wat is de truc, hoe krijg ik inhoudelijk antwoord van Vodfone op mijn vragen gekoppeld aan mijn account????
Groet,
Kay
4 Reacties 4
Dekdu

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet denk ik, ik ben ook al maanden bezig contact te zoeken. Uiteindelijk ben ik nu bezig mijn contracten over te brengen naar KPN.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Welkom op het forum allereerst.
Ik kan me goed voorstellen dat als je niemand aan de lijn krijgt dat dit erg frustrerend is 😞
Ik heb zojuist zelf een chat bericht proberen te starten maar bij mij werkt het gewoon vanuit thuis.
Je zou dit op verschillende tijdstippen kunnen proberen of via de klantenservice op verschillende tijdstippen. Bij de klantenservice ligt het eraan welke afdeling je moet hebben. Het kan zijn dat het op de ene afdeling drukker is dan de andere.
Via Facebook en Twitter kun je het ook doen. Er wordt dan uiteindelijk over gegaan op privé berichten. Let er dan wel op dat je in de posts geen privacy gevoelige gegevens zet.
Vanuit hier kan ik je helaas niet verder helpen omdat wij niet vanuit hier in de systemen kunnen en inderdaad zoals je al aangaf hier ook geen privacy gevoelige informatie gedeeld wordt.
Ik hoop voor je dat je snel iemand te spreken krijgt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic