rosed

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wie kan mij hier wel helpen?

Hallo,

Ik zit met een probleem waar Vodafone mij niet mee kan helpen.

Ik heb bij Vodafone 2 abonnementen, 1 daarvan gebruik ik en een daarvan gebruikt mijn vriend.
Om het makkelijker uit te leggen ben ik nummer die eindigt op 23 en hij 21.
Ik kan met toestel 21 overal heen bellen en gebeld worden zonder problemen ook naar toestel 23. Met toestel 23 kan ik ook naar iedereen bellen en gebeld worden behalve naar toestel 21 zodra ik bel staat er eerst zoals iedereen dat heeft een zwart beeld met dat die het nummer kiest maar daarna wordt de oproep in oranje scherm zonder dat die is overgegaan direct beëindigd.

Ik heb alle tips gekregen om de toestellen opnieuw op te starten, om beide 20 min uit te laten staan, simkaarten te verwisselen etc etc..

Ze kunnen niks in het systeem vinden en er wordt niets aan gedaan. Ze bellen me terug over 5 a 10 dagen. Daar heb ik niets aan we hebben een bedrijf dus ik moet hem ook kunnen bellen! Wat vreemd is is dat hij mij wel kan bellen... en we beide iedereen kunnen bellen en gebeld worden alleen ik niet naar hem. Sms komt ook niet aan overigens mij hem als ik die stuur.

Wat nu?
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat is vreemd, @rosed !

Dit probleem lijkt toch de individueel voor het Forum. Het probleem zal onderzocht moeten worden door de technische dienst. Je kunt hiervoor contact met ons zoeken via onze Facebook en Twitter pagina. Bellen met 1201 kan ook. Hopelijk wordt het dan wel op de juiste manier onderzocht! Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic