Wuijten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wie kan mij helpen met het activeren van een eSIM

Mijn werkgever heeft voor mij een ESIM aanvraag gedaan en deze dan ook ontvangen, echter het lukt maar niet om de ESIm te activeren. Ikzelf heb al verschillende malen aan de telefoon met service gehangen en ook mijn werkgever heeft dit inmiddels meerdere malen zonder succes gedaan, Laatste melding u krijgt een email met daarin de instructies,. maar helaas nog steeds nog niet kunnen bellen met de ESIM. en de mail nog steeds niet gezien

 

Wie kan ons nu wel helpen.

 

Het gaat om telefoon nummer ** privégegevens verwijderd door moderator - het is een publiek forum**  Ik hoop toch echt snel geholpen te kunnen worden, wordt er moedeloos van

 

Groet

Erik Wuijten

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Wuijten
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Knap irritant dat het activeren van jouw eSIM zoveel voeten in de aarde heeft. Ik snap dat je hier moedeloos van wordt 😞 

Uit veiligheid heb ik alle persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd. Het is een openbaar forum en je wil natuurlijk niet dat een wildvreemde aan de haal gaat met het simkaartnummer en jouw mobiele nummer. 

Ik zie dat het hier gaat om een zakelijke aansluiting. Helaas heb ik niet de rechten om je te helpen met het activeren van een zakelijke simkaart (eSIM). Dit moet gebeuren door de zakelijke afdeling. Sorry! Ik moet je dus toch vragen om contact op te nemen met hen: https://www.vodafone.nl/zakelijk/contact/. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Wuijten 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je spreekt in een open Community en alles wat je online zet is dus door iedereen te zien. Daarom heb ik aan @Cecilia  gevraagd je gegevens weg te halen. Misschien kan ze je ook helpen met je vraag, ik kan dit niet doen omdat ik ook een klant ben. Heb nog even geduld, al hoewel ik denk dat je meer bij de zakelijke markt moet zijn, maar misschien kan ze je toch helpen? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Wuijten
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Knap irritant dat het activeren van jouw eSIM zoveel voeten in de aarde heeft. Ik snap dat je hier moedeloos van wordt 😞 

Uit veiligheid heb ik alle persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd. Het is een openbaar forum en je wil natuurlijk niet dat een wildvreemde aan de haal gaat met het simkaartnummer en jouw mobiele nummer. 

Ik zie dat het hier gaat om een zakelijke aansluiting. Helaas heb ik niet de rechten om je te helpen met het activeren van een zakelijke simkaart (eSIM). Dit moet gebeuren door de zakelijke afdeling. Sorry! Ik moet je dus toch vragen om contact op te nemen met hen: https://www.vodafone.nl/zakelijk/contact/. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic