Hallo Energieboy,
Het terugzetteen naar de fabrieksinstellingen heeft jammergenoeg toch niet geholpen. Het is een paar dagen goedgegaan, maar nu is het weer helemaal mis. Zo jammer. Vanmorgen om 00.14 uur is er meer dan 14 Gb verdwenen.... Een paar dagen geleden ook, net na middernacht. Ben nu van mijn net begonnen nieuwe maand met 40 Gb (in het buitenland), al meer dan 30 Gb kwijt.
over een week ben ik weer in Nederland en is het weer unlimited, glukkig.
Ik kan stellen, dat het vanaf dag 1 (1 aug. 2022) dat ik een abonnement bij Vodafone heb, is misgegaan...... Mijn man heeft precies hetzelfde abonnement en bij hem werkt alles perfect, dus het kan wel.........
We hebben alletwee vanaf 1 juli een nieuw toestel van Xiaumi, met een " Vodafone Red Unlimited" abonnement, ingaand op 1 augustus. De maand juli hebben we alletwee nog het oude abonnement bij een andere provider gehad, zonder problemen.
Wacht met smart op een oplossing ....
Met vriendelijke groeten, Atm