euro83

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WiFi stuk galaxy s4

Probleem, wat te doen.
Half jaar geleden red abonnement afgesloten samen met een htc Hero. Htc Hero beviel mij niet, dus geruild met iemand met een galaxy S4. WiFi S4 nu stuk, maar vodafone winkel geeft me nu geen leentoestel. Ik betaal daar wel mijn abonnement voor. Dus M.a.w. Ik heb nu niks meer aan het Red abonnement terwijl ik wel voor de service betaal. Origineel samsung bonnetje erbij en ook van hun krijg ik geen leentoestel. Als ik geen gebruik kan maken van waar ik voor betaal wil ik er ook niet meer voor betalen. Wat zijn mijn opties?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @euro83

Aangezien je jouw toestel geruild hebt met iemand anders is de VTS niet geldig op dat toestel.


Kijk even naar de voorwaarden van vts:
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/actueel/aanvullende_voorwaarden_vervangend_toe...

Zie artikel 5:

4) U kunt VTS alleen afsluiten in combinatie met een Vodafone mobiel abonnement met een toestel; niet bij SIM-only abonnementen. Alleen
de contractant kan van de VTS dienst gebruik maken voor het toestel dat bij zijn/haar abonnement hoort.
5) VTS is alleen geldig op het hoofdtoestel waar het mobiel abonnement voor is afgesloten


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic