xlaurenschutte

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WiFi op iPhone 6 doet het niet??

Hallo,
Sinds ongeveer 2 weken doet thuis de WiFi op mijn iPhone 6 het niet meer. Op mijn moeders en zusjes telefoon werkt de WiFi prima en op de computer en iPad ook. Op school en bij vrienden thuis werkt WiFi op mijn telefoon ook goed. Heb (volgensmij) alles al geprobeerd. Heb net me telefoon helemaal gereset maar dat had ook geen effect. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
8 Reacties 8
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi xlaurenschutte,

Dat is vreemd! Zie je het Wi-Fi netwerk wel in de lijst verschijnen en kun je deze ook selecteren? Krijg je daarna een foutmelding te zien? Ik hoor het graag.
xlaurenschutte
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In de woonkamer doet mijn WiFi het gewoon, zodra ik de gang in loop verdwijnt de verbinding en doet hij het boven ook niet meer. Het netwerk verschijnt wel in de lijst maar als ik erop druk komt er te staan dat ik opnieuw het wachtwoord van het netwerk moet invoeren. Dan probeer ik dat te doen maar geeft me telefoon telkens aan dat het wachtwoord onjuist is of me telefoon wilt helemaal niet verbinden met het netwerk. Heb het kastje van de WiFi ook gereset.
xlaurenschutte
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je ook al eens naar de instellingen van je router gekeken.
Zo werd ik ook thuis er continu af gegooid. Kwam er achter dat ik geblokkeerd was bij de instellingen van de router. Je kunt ook controleren of je WiFi assistentie aan hebt staan.. deze mag je dan uitzetten. Je vind hem terug onder instellingen - mobiele data en dan helemaal onderaan.


xlaurenschutte
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan je die instellingen controleren? Steven-
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi xlaurenschutte,

Je kunt je instellingen controleren via je computer/laptop. Heb je al een draadloze verbinding met je router?
Zo niet, dan moet je computer/laptop eerst verbinden via een netwerkkabel. Hoe je dit doet, kun je via deze link vinden:
https://www.consumentenbond.nl/router/router-instellen

Daar staat overigens stap voor stap uitgelegd hoe je jouw routerinstellingen controleert.
Mocht je er niet helemaal uitkomen, dan horen we het graag!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
xlaurenschutte, was het nog gelukt? We horen het graag van je.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic