Robbertk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WiFi iPhone 4s

Het bekende probleem dat je WiFi niet meer aan kan heb ik al ondervonden hiervoor is mijn toestel al voor in reparatie geweest bij jullie in januari. Maar nu heb ik het volgende probleem! Hij maakt nu weer helemaal geen verbinding met wifi ik kan de schakelaar nog wel omzetten maar hij vind geen enkel netwerk. Thuis niet en op mijn werk ook niet. Ik heb alles al gedaan wat mij de vorige keer ook al is verteld updaten herstellen etc. Maar dit werkt niet!! Betekend dit dat ik m'n toestel weer moet opsturen en weer een week kwijt ben?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Robbertk ,

Gewoon weer opsturen als die binnen de garantie valt. en volhouden tot het gerepareerd is.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Robbertk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nu na een paar uur wel WiFi gehad te hebben, weer het zelfde probleem waarvoor hij in reparatie is geweest... Moet ik nu langs gaan in de winkel om hem WEER op te laten sturen?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Robbert, ik ken wel een probleem dat vaker terugkomt waarbij de wifi-optie simpelweg niet meer aan te zetten is. Een structureel issue met iPhones waar hij wel aan kan, maar niet kan verbinden, is mij niet bekend. Op dat vlak is het inderdaad het best op uit te zoeken of er een patroon zit in waar&wanneer wifi wel en niet werkt, en op basis daarvan te beslissen of het toestel ter reparatie moet.
Robbertk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben dus bang dat mn toestel weer in reparatie moet want mijn wifi en Bluetooth blijven nu weer grijs! Wel jammer dat het niet bij 1 reparatie verholpen kan worden....
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Robbertk ,

Het probleem zit er in dat er fout in een file op de telefoon zit. Helaas kan je zelf deze file niet verwijderen. Wanneer je garantie verlopen is, kan dit wel. Dan wil ik je best uitleggen hoe dit moet, alleen dat moet je dan even aangeven.
Robbertk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@NetwerkFreak

Als het goed is heb ik nog tot juli garantie op mijn toestel(2jaar toch via Vodafone?) zo niet ben ik wel benieuwd hoe dit op te lossen is!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Robbertk ,

Gewoon weer opsturen als die binnen de garantie valt. en volhouden tot het gerepareerd is.
Marinka

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bas,

Bij mij is dat wel het geval. In januari 2014 is mijn iphone ter reparatie opgestuurd, maar inmiddels kan ik de wifi-optie alweer niet aanzetten. Zit er garantie op de reparatie want inmiddels is de garantie op mijn iphone wel verlopen.

Groetjes
Marinka
Sampys

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb het bekende probleem met de WiFi op mijn Iphone 4S.
Alles geprobeerd en geresed en niets helpt.
Ik naar de vodafone winkel, blijkt dat ik mijn toestel op 22 mei 2012 heb gekocht en dat mijn abbonnement een maand later zou ingaan.
Nou zeggen ze bij vodafone dat het niet meer onder de garantie valt???
Mijn abb loopt nog een maand dus ik heb mijn toestel nog geen 2 jaar in gebruik.
Wie weet hoe ik met de klantenservice in kontact kan komen?
Ik ben al 10 / 15 jaar klant van Vodafone als het niet langer is, en dan kijken ze op 2 weken.
Help wie kan mij helpen.
gedoe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Graag wil ik weten hoe ik de wifi weer "aan" krijg dmv file verwijderen, als het toestel niet meer onder de garantie valt (zoals bij mij het geval is). Alles geprobeerd inmiddels en torenhoge facturen...
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Heb je al eens geprobeerd de netwerkinstellingen te resetten?
Dat doe je als volgt: Instellingen >> Algemeen >> Stel opnieuw in >> Herstel netwerkinstellingen

In veel gevallen helpt dit, dan werken WiFi en Bluetooth weer.
Als het niet werkt dan kun je via iTunes je toestel nog volledig proberen te herstellen. Zie hier hoe dat er uit ziet:
http://km.support.apple.com/library/APPLE/APPLECARE_ALLGEOS/HT1212/nl_NL/HT1212_02-itunes_11-device_...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Neem ook eens een kijkje in dit topic. Daar vind je ook een aantal oplossingen.
MonaMieke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn wifi EN 3G doen het beide niet meer na update IOS 7.1.2. Wat nu? heb mijn netwerkinstellingen al herstelt en aan en uit gezet.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@MonaMieke

Netwerkinstellingen resetten helpt alleen als de instellingen ook daadwerkelijk al goed staan. Kijk eens op handleidingen.vodafone.nl of je APN etc wel goed staat ingesteld.
Wimpet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik geen garantie meer heb mob is 2 12 jaar oud kan ik het dan niet op mijn consumenten garantie wel gemaakt krijgen eventueel
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Wimpet ,

Bedoel je 2 jaar en 12 maanden = 3 jaar als dit zo is, is je kans wel erg klein...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic