Berat2002

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wi-Fi valt steeds weg als ik YouTube kijk.

Als ik youtube kijk, dan valt mijn wifi steeds weg. Maar als ik op internet ga surfen ofzo dan gaat mijn wifi niet weg. Ik heb al alles geprobeerd! Wifi gereset, fabrieksinstellingen, wifi kanaal veranderen. Maar niks helpt! Kunnen jullie me helpen? (Ik heb een Samsung Galaxy A3 2017)
6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Berat2002,

Video's bekijken is natuurlijk wat 'belastender' dan gewoon op het internet surfen, maar jouw WiFi zou hierdoor niet weg mogen vallen.
Gebruik je de Youtube app om de filmpjes te bekijken? Wanneer dit niet het geval is, zou je deze app eens kunnen downloaden.
Mocht je de app al wel gebruiken, dan raad ik je aan om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Of is er misschien een update die uitgevoerd moet worden?
Mocht dit allemaal niet helpen, dan kun je het best even contact opnemen met Samsung.
Berat2002
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sietske!
Ik ben er gister achtergekomen dat het niet aan youtube ligt. Maar elke keer als ik een video stream (maakt niet uit waar) dan valt mijn wifi steeds weg. Waardoor gebeurt dit?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Berat2002,

Heel vreemd, zeg!
Ik denk dat het aan jouw telefoon ligt. Ik neem aan dat je dit probleem niet hebt wanneer je een video kijkt via een laptop?
Dit zou je eventueel eens kunnen testen, om te kijken of jouw WiFi-verbinding het dan wel gewoon blijft doen.
Als dat het geval is, raad ik je aan om contact op te nemen met Samsung.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Berat2002, is het inmiddels nog gelukt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer, het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic