Jannetje1972

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatsupp voegt nieuw pers niet toe

Ik probeer al geruime tijd een vriendin uit Mexico aan mn Whatsupp contacten toe te voegen maar krijg dit niet voor elkaar.
Een sms versturen lukt ook niet, bellen werkt echter weer wel.
Kan dit te maken hebben met buiten europa beveiliging of te veel contacten  ?
 
8 Reacties 8
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Ik zou haar nog eens verwijderen en opnieuw toevoegen. Sla het nummer in het +52..... formaat op.

Mocht deze oplossing je geholpen hebben, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂
Jannetje1972
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gaat een beetje lastig met apps die alle contact info automatish toevoegen als facebook en skype 😞
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Volgens mij bedoelde Robert verwijderen en weer toevoegen aan de contactenlijst van je toestel. Daar haal WhatsApp inderdaad je contacten vandaan.
Voor alle zekerheid zou ik het nr even opschrijven > het contact verwijderen > je toestel uit & aan zetten (dan weet je zeker dat het contact niet nog ergens in een tijdelijk bestandje zweeft) > contact weer toevoegen in +52 formaat > naar whatsapp gaan.

Mocht hij nog niet in één keer zichtbaar zijn, dan ga naar de contactenlijst van WhatsApp, klik de menu-toets van je toestel en klik "vernieuwen".

Jannetje1972
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat gaat dus niet omdat die contact info uit facebook en skype komt ... en ik ga dr niet uit fb&skype gooien ....

maar zoals ik mn topic al starte ...

Kan dit te maken hebben met buiten europa beveiliging of te veel contacten ?
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Nee, beveiliging en het aantal zou geen probleem moeten zijn.
En als je gewoon nog een extra contactpersoon toevoegt met dezelfde naam?
Dan zou het toch gewoon moeten lukken?
Jannetje1972
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
een extra contact heb ik ook al aangemaakt maar deze komt niet in mn whatsapp naar voren na vernieuwing ... 
Bellen lukt wel maar sms & whatsapp dus niet ..... denk dat ik dan maar op Line&skype blijf 😞
 
iig bedankt voor de moeite !!!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Jannetje1972 schreef:
een extra contact heb ik ook al aangemaakt maar deze komt niet in mn whatsapp naar voren na vernieuwing ...
Bellen lukt wel maar sms & whatsapp dus niet ..... denk dat ik dan maar op Line&skype blijf 😞

iig bedankt voor de moeite !!!
Heb je WhatsApp al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd nadat je het contact hebt toegevoegd? Dat zou misschien nog de oplossing kunnen zijn aangezien WhatsApp het contact dan misschien wel herkent.

Banah

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
whatsapp bedoel je 😜 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic