Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Goedemiddag,
Ik heb een (primair) prive vodafonenummer met de gewone whatsapp.
Nu heb ik zakelijk een e-sim aangevraagd. Deze heb ik inmiddels binnen gekregen en wil voor dat nummer graag op dezelfde iphone whatsapp zakelijk gebruiken. Wanneer ik whatsapp zakelijk open dan vraagt hij of ik mijn privenummer wil gebruiken maar ik kan ook een ander nummer kiezen (handmatig invoeren). Ik kies dan voor andere nummer en gebruik mijn e-sim nummer. Maar dan komt het probleem. HIj vraagt dan om naar mijn andere toestel te gaan en een 6 cijferige code over te nemen uit whatsapp. Dat gaat natuurlijk niet want ik heb niet eerder whatsapp business gehad en ook het e-sim nummer is nieuw en geen ander toestel.
Heeft iemand dit al eens aan de hand gehad en /of zijn er suggesties om te proberen.
Dank alvast, Paul
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey Tjeerd,
Het is inderdaad gelukt.
Mijn vermoeden bleef toch dat ik wellicht een nieuw nummer had gekregen dat al eerder was gebruikt voor zakelijk whatsapp. Een medewerker van Vodafone stemde met mijn voorstel in en had recent ook iets soortgelijks meegemaakt dus een poging waard. Hij pakte er een nieuw nummer bij en na de aanmelding bij whatsapp business kreeg ik de code direct op mijn telefoon.
Situatie is dus nu op mijn bestaande prive nummer de gewone whatsapp en op mijn nieuwe zakelijke e-sim nummer op dezelfde telefoon whatsapp business.
Dank voor het meedenken!
Hoi en welkom,
Heb je deze stappen doorlopen? WhatsApp 3. Registreren: Selecteer je land uit het keuzemenu om je landcode toe te voegen. Voer daarna je telefoonnummer in volgens de internationale notatie. Tik op Gereed of Volgende, tik daarna op Oké om je 6-cijferige registratiecode te ontvangen via sms of een oproep. Voer je 6-cijferige code in om de registratie te voltooien. Meer informatie over hoe je je telefoonnummer registreert in dit artikel.
In dat 2e artikel staat: Registreren voor de WhatsApp Business-app | WhatsApp-helpcentrum :
Mocht het hier ergens vast lopen terwijl je wel aan alle voorrwaarden voldoet dan gaan we verder zoeken 🙂
Hi Tjeerd,
Dank voor jouw antwoord maar ik heb alles gechecked en alles voldoet aan de eisen.
Bij eerste keer opstarten van business vraagt de app eerst of ik mijn eigen nummer wil gebruiken. Dat doe ik niet, ik vul handmatig mijn nieuwe nummer in. Vervolgens zegt business dat op dat nieuwe nummer whatsapp business al geregistreerd is. Dat kan weer niet want dat is nog niet gebeurd. Wanneer ik dan toch op stuur 6 cijferige code druk dan geeft hij aan dat ik op een andere toestel toestemming moet geven om de code te ontvangen. Dat kan ook niet want er is nooit een ander toestel geweest.
To be continued.
Whatsapp heeft geen andere manier om een andere code te versturen. Heb je al eens geprobeerd om via de webversie er in te komen?
@Paul48 is het gelukt? En zo ja, hoe? Ik ben benieuwd 🙂
Hey Tjeerd,
Het is inderdaad gelukt.
Mijn vermoeden bleef toch dat ik wellicht een nieuw nummer had gekregen dat al eerder was gebruikt voor zakelijk whatsapp. Een medewerker van Vodafone stemde met mijn voorstel in en had recent ook iets soortgelijks meegemaakt dus een poging waard. Hij pakte er een nieuw nummer bij en na de aanmelding bij whatsapp business kreeg ik de code direct op mijn telefoon.
Situatie is dus nu op mijn bestaande prive nummer de gewone whatsapp en op mijn nieuwe zakelijke e-sim nummer op dezelfde telefoon whatsapp business.
Dank voor het meedenken!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...