MIRJAMM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatsapp foutmeldingen Blackberry bold 9780

2 dagen geleden liep mijn bb helemaal vast dus heb de batterij eruit gehaald. Dit had ik al een hele tijd niet gehad. Maar toen die weer helemaal was opgestart stond er bij Whatsapp dat ik eerst de nieuwe update moest downloaden. Dus dat heb ik gedaan maar tijdens het downloaden liep mijn bb weer vast. Dus had ik weer de batterij eruit gehaald. Maar daarna was mijn hele Whatsapp weg, dus maar weer opnieuw gedownload. Maar sindsdien loopt Whatsapp heel snel vast. En krijg ik steeds een foutmelding. Steeds ook andere cijfers, zoals (434). En als ik op het sterretje druk van de favoriete personen loopt hij ook weer vast en krijg ik later weer een foutmelding. Dit steeds maar weer opnieuw.. Ik heb heel vaak weer de batterij eruit gehaald en Whatsapp opnieuw gedownload maar niks helpt...
 
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
2 Reacties 2
MIRJAMM
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De foutmelding is : uncaught exception: application Whatsapp(307) is not responding process terminated.
Maar de tussen haakjes staande cijfers veranderen ook steeds.
 
Het is echt heel vervelend...
Weet iemand wat ik kan doen?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
MIRJAMM schreef:
De foutmelding is : uncaught exception: application Whatsapp(307) is not responding process terminated.
Maar de tussen haakjes staande cijfers veranderen ook steeds.

Het is echt heel vervelend...
Weet iemand wat ik kan doen?
Hoi Mirjam, dat klinkt niet goed. Kun je wel zonder problemen gebruik maken van de browser op je toestel ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic