taib

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatsapp error

Mijn whatsapp deed het even niet dus toen probeerde ik de battery-pull maar hij deed het nog steeds niet dus ik besloot hem te verwijderen en het er weer opnieuw op te installeren maar toen ik mijn nummer moest invullen om te kunnen verifieren dat het mijn nummer was kreeg ik unexpected error: java.io.IOException: Failed to transmit. Ik heb van alles geprobeerd, een paar keer verwijderd, battery-pull maar ik krijg hem niet gemaakt.
help?
13 Reacties 13
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Taib,

Om welk toestel gaat het? Werken de andere diensten wel nog?
het is helaas te onduidelijk om hier een goede analyse op te kunnen maken!

Groetjes,
Roy
eval

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!
 
Gisteravond ontving ik een bericht dat er een update beschikbaar was. Er van uitgaand dat dit temaken heeft met de problemen op de server van blackberry heb ik deze update geïnstalleerd.
 
Ik krijg nu bij het invoeren van mijn telefoonnummer dezelfde foutmelding.
 
Andere diensten werken wel (hoewel in eerste instantie ook appworld niet bereikbaar/beschikbaar was).
 
Komt dit nogsteeds door de storing?
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Hoogswaarschijnlijk ligt dit aan de storing! Veel blackberry gebruikers hebben wereldwijd nog steeds last van beperkt of zelfs geen internet.
 
Mensen met beperkt internet merken het aan whatsapp berichten te kunnen versturen/ontvangen en ontvangen soms mail. Met beperkt bedoel ik dus ook dat het internet ook weer regelmatig weg kan zijn.
 
Aangezien er nog steeds weinig duidelijks naar buiten komt is er sinds vandaag een site verschenen die bekend maakt wanneer de storing verholpen is.
 
Neem een kijk je op > Is Blackberry Still Broken . Com <
 
Ik raad u aan na de storing Whatsapp opnieuw proberen te starten. Als u dan nog steeds proberen ondervind kunt u gerust contact op nemen via dit forum!
Terry17

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem!
 
Bij whatsapp krijg ik ook die foutmelding.
 
Mijn ping doet het ook niet meer, internet ligt er meestal ook uit!
 
facebook en twitter doen t alleen als ik WIFI heb!
 
Ik heb een Curve
frankvans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. BB Bol 9780. Whatsapp en Facebook werken alleen via WiFi. Vreemdgenoeg doet internet het dan weer wel. Ik zie meerdere medlingen maar geen reactie.
kusxxmichelle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
inderdaad ! ik heb precies het zelfde probleem als degene hierboven mij!
steeds geeft ie een foutcode aan, als ik mijn nummer en land invoer!
ik heb een blackberry curve  8520.
en ik hoop dat ik snel antwoord krijg, wand ik gebruik whatsapp heel vaak, en word zo onder hand vodafone een beetje zat.
 
mvg
kusxxmichelle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dubbelpost.
xloraine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou ik heb dus het zelfde probleem, krijg elke keer een melding van error java nog iets? 
hoe kom ik er vanaf en wat is er aan de hand. 2 uur geleden deed die nog en toen viel me mobiel in 1x uit 
ik heb een curve 8520..
help me alsjeblieft!
 
groet.
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
xloraine schreef:
nou ik heb dus het zelfde probleem, krijg elke keer een melding van error java nog iets? 
hoe kom ik er vanaf en wat is er aan de hand. 2 uur geleden deed die nog en toen viel me mobiel in 1x uit 
ik heb een curve 8520..
help me alsjeblieft!
 
groet.
 
Ik betwijfel of je exact hetzelfde probleem hebt, je reageert op een Topic van eind Oktober.
De kans dat je exact hetzelfde probleem hebt is denk ik erg klein.
 
Wat heb je zelf al gedaan op het op te lossen, heb je de app al eens verwijderd, heb je al eens een battery pull gedaan?
Je geeft niet veel informatie in je post, zo kun je ook geen goede ondersteuning krijgen.
 
 
 
Lisck-Marije

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook last van die error, wat kan ik hier aan doen? Ik heb geen blackberry internet meer, maar het werkte hierna nog wel goed. Ik gebruik WhatsApp best wel veel. Wat kan ik hier aan doen zodat hij het weer doet? Ik heb de Blackberry Curve 5230
Michelbergsma

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb een blackberry torch 9800 met bijbehorende blackberry plus bundel en tot voorheen deed whatsapp het prima, sinds gisteren bleef hij hangen dus heb ik een herinstallatie gedaan.
Sindsdien komt hij na installatie niet voorbij het scherm waar je dus je telefoonnummer aan ze door geeft ik krijg dan deze melding java.io.interrupted IOException: Local connection timed out after~30000
 
Heb zelf al een paar keer een batterypull gedaan, ik heb meerdere keren opnieuw whatsapp geinstalleerd en verwijderd en ik heb nog geprobeerd om ipv via appworld het via de site van whatsapp zelf te doen. Alle moeite mocht tot op heden helaas niet baten. Kunnen jullie mij verder helpen?
 
Met vriendelijke groet,
 
Michel Bergsma
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Je kunt om te testen bij de beveiliging van je toestel de firewall even uitzetten en kijken of Whatsapp dan wel werkt.  Daarna wel weer aanzetten, het gaat enkel even om het resultaat van de test.
 
Post het resultaat dan hier weer even, dan kunnen we verder kijken voor je.
Michelbergsma

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze stond al uit zag ik, heb hem nu nog even getest met de firewall aan maar ook daar blijf ik dezelfde foutmelding krijgen.
Heb de instelling van de firewall hersteld en nogmaal getest maar blijft hetzelfde resultaat geven
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic