Errie
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatsapp berichten komen pas binnen bij openen app

Op de iPhone 6s van mijn moeder komen whatsapp berichten ineens niet meer binnen. Pas als ze de app opent komen alle berichten binnen. De verstuurder ziet al die tijd ook maar 1 vinkje staan (dus niet afgeleverd). Alle instellingen  (ververs op de achtergrond etc) staan goed. Wie heeft er nog een goede tip? 

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9174Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1994Likes

Hoi @Errie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een hele goede vraag, krijg je wel gewoon van andere app's berichten binnen, en op tijd?
Of bv mail via het mail programma van Apple?

Zo ja, dan zou ik even gaan kijken op de help pagina van Whatsapp. Daar zal dan vast wel staan wat je moet doen. Want als alle andere app's wel gewoon goed doen en op de achtergrond verversen, dan ligt het zeker niet aan je toestel maar aan Whatsapp. Je zou eventueel nog kunnen proberen om er een andere simkaart in te doen en dan te zien of het beter gaat. En anders even goed kijken of je wel 4G goed hebt staan en/of anders of je op Wifi wel goed contact hebt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 677Reacties
  • 176Oplossingen
  • 333Likes

Hi @Errie
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Fijn om te zien dat @Energieboy jou al gelijk van diverse tips en tricks voorziet. Ik ben heel benieuwd of deze tips ervoor zorgen dat jouw moeder direct de Whatsapp berichten weer binnen krijgt. Houd je ons op de hoogte?

Eventueel kan je ook nog proberen om Whatsapp eens te verwijderen en opnieuw te installeren.

Errie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ha Energieboy, dank voor je reactie! Ik zal eens vragen of andere berichten wel gewoon binnen komen, dat weet ik eigenlijk niet. Bij whatsapp zelf kan ik niet veel vinden. Daar ligt de focus vooral op meldingen. Maar dat is volgens mij  het probleem niet, de berichten komen gewoon niet binnen. 4G en wifi gaan goed in ieder geval, dus ook dat is het niet. 

Uitgelicht topic