koorntje1967

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WhatsApp problemen met mijn galexy s2plus

Hallo allemaal,

Ik heb erge problemen met mijn Galexy S II plus
ik krijg geen meldingen binnen van Whats app
Gisteren belde mijn dochter mij en had ingesproken en wat ik dan hoor geen gesprek tot ik thuis kom dan weer wel
Valt vaak uit
Vaak kan ik geen standaardupdates erop zetten terwijl als ik een app eraf haal ik hem er wel weer op kan plaatsen
Valt vaak zomaar uit gaat dan wel weer aan maar das toch gewoon raar
Batterij is zeer snel leeg maar zi dat dat bij andere Galexy"s ook is
Kan niet meer opladen met mijn eigen oplader , of ik moet hem op zijn op leggen maar wel met die van mijn man van zijn LG
Maar het duurt nog ff voor ik een nieuwe mag uitzoeken en ik weet niet precies meer waar ik deze heb besteld of gekocht?
Gewoon bij een winkel weet ik wel maar niet van vodafone,
Zijn er meerdere die deze klachten hebben???

Koorntje
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Vervelend om te horen. Het zomaar uitvallen is natuurlijk wel vervelend, en sommige Apps kunnen na en Update problemen hebben zo te zien zijn de mensen met de laatste Update niet tevreden (te lezen via de Google Play Store). Het beste wat ik je adviseer is en Back Up maken via Samsung Kies en als dat gelukt is kun je het toestel te resetten naar de fabrieksinstellingen. Over het opladen kan en defect zijn in de USB port of de oplader van het toestel is helaas stuk. Je hebt wel 6 maanden garantie op accessoires zoals de oplader en oordopjes :)!

En klaar! Je toestel zou dan de oude moeten zijn.
(Let op! Games worden niet meegenomen bij en Back Up)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic