Antsje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WhatsApp & nummerbehoud problemen!

Hoi!
 
Ik zit met een probleempje. Een tijdje geleden heb ik een telefoon gekocht met whatsapp. Dit wilde ik natuurlijk meteen uitproberen, dus whatsappte ik hier al snel mee. Ik had echter nummerbehoud aangevraagd, dus toen ik na een aantal dagen mijn nummer oude vertrouwde nummer weer terugkreeg, kwam dit niet door op whatsapp. Opzich vond ik dit eerst geen probleem, maar steeds als mensen naar je nummer vroegen, konden zij mij niet vinden in hun whatsapp-contactenlijst. Vandaag besloot ik om whatsapp te verwijderen, en weer opnieuw te installeren. Dit deed ik omdat ik alles op mijn eigen nummer wilde hebben staan, en niet dat oude whatsapp nummer nog wilde laten staan. Ik moest mijn nummer weer verifiëren, en deze deed het gewoon. Na een minuut kwam er echter een melding: 'Jouw telefoonnummer +316....... mag geen gebruik meer maken van WhatsApp'. Nu kan ik me er ook helemaal niet meer inkomen. Ook niet met dat andere nummer, want dat bestaat natuurlijk niet meer door het nummerbehoud. Ik heb op internet gekeken, maar kon niet vinden hoe ik dit zelf op moest lossen.. Kunnen jullie me helpen?
 
Groetjes Antsje. 
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Peter,

Wat jammer dat je nu niet meer kunt verifiëren.
Ik heb even voor je gekeken op de site van whatsapp en vond daar de volgende link: http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/21009863/

Blijkbaar is daar iets misgegaan bij jouw verificatie proces.

Rechts boven aan de pagina vind je echter ook de contact knop en daar kun je via e-mail met hun support contact opnemen. Wellicht kunnen ze dan helpen het probleem op te lossen.

Antsje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je bericht! Ik weet nu dat ik geen WhatsApp op 'twee nummers' kan gebruiken. Maar betekent dit dat ik nu een nieuwe telefoon aan moet schaffen om weer te kunnen whatsappen?

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Antsje schreef:
Bedankt voor je bericht! Ik weet nu dat ik geen WhatsApp op 'twee nummers' kan gebruiken. Maar betekent dit dat ik nu een nieuwe telefoon aan moet schaffen om weer te kunnen whatsappen?

Hoi Antsje, nee dat lijkt me niet de bedoeling dat je een nieuw toestel moet kopen. Ik adviseer je met het toestel en het juiste nummer waarmee je What'sApp wilt gebruiken naar de Vodafone winkel gaat. Mijn collega zal je graag helpen om het voor je in orde te maken 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic