Hallo,
Ik probeer mijn vraag hier neer te leggen, kom er zelf namelijk niet meer uit.
Het probleem is het volgende.
Als je inlogt in de mijn Vodafone omgeving via de website of de mobiele applicatie komt er Welkom “naam”,
Via de mobiele applicatie werkt dit prima en zie ik mijn eigen naam.
Via mijn Vodafone op de website komt er een naam te staan van een van de gebruikers van een Red Together abonnement.
Dit was nooit zo en is gekomen nadat er een ticket was aangemaakt die via mijn account op naam gesteld werd op een van de gebruikers van Red Together.
Kan nergens vinden waar ik dit kan aanpassen, destijds via de telefonische klantenservice besproken tijdens een andere vraag en daar kwam geen oplossing.
Weet iemand hier hoe ik dit oplos?
Het is geen groot probleem, zou wel fijn zijn als het opgelost is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb op je privébericht gereageerd @DABosklopper. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Je ziet voortaan jouw naam bovenaan staan :).
Hoi @DABosklopper
Ik ga proberen je te begrijpen en zal zeggen wat ik denk wat je moet doen om het aan te passen.
Mocht het niet goed zijn, laat het dan even weten en dan kijken we verder.
1- Ga naar je My Vodafone app en login
2- Klik boven in beeld (links) op profiel - er zal nu een grijze pagina openen met bovenin Vodafone Red Together
3- Naast het woord Vodafone Red Together zie je een 06 nummer staan (je ziet alleen 06 XX X nog net in beeld)
4- Klik op dat nummer en dan krijg je deze in beeld - nu zie je het 06 nummer met een potlood er naast (rechts)
5- Klik op het potlood en verander het 06 nummer in de naam van wie je wilt
Opslaan en dan moet het in orde zijn. Is dit wat je bedoelde te veranderen?
Zie hier de afbeeldingen in de My Vodafone app:
Punt 2:
Punt3:
Via de website kun je de nummers op naam zetten. Daarnaast kun je ook de contactgegevens wijzigen. Dit kan via https://www.vodafone.nl/my/profiel
Mocht je er niet uitkomen, dan hoor ik het graag! Ik kijk graag met je mee hiervoor @DABosklopper
Is het gelukt om de naam aan te passen @DABosklopper?
Helaas is het niet gelukt.
Via de link staat alles goed.
Dit zie ik op de website:
En dit op de mobiele applicatie:
Het laatste klopt dus, beide ingelogd met het zelfde mijn Vodafone account.
Via de app kun je dit zelf koppelen. Via de website zul je de gegevens moeten aanpassen via de link die ik je gaf. Is het daarmee ook niet gelukt?
Daar staat alles goed ingesteld.
Mijn eigen naam bij het hoofdnummer, de weergegeven naam is een van de extra gebruikers. Het lijkt dat dat telefoonnummer gekoppeld is aan de welkomsnaam.
zoals eerder aangegeven is dit gebeurt na een ticket op die gebruiker.
Kun je mij eens een privébericht sturen met daarin je voor en achternaam, mobiele nummer, adres, postcode, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer?
Daarnaast hoor ik ook graag welke naam bij welk nummer hoort en wat het hoofdnummer is. Dan kan ik met je meekijken om het aan te passen voor je @DABosklopper
Is verstuurd, alvast hartelijk dank voor het meekijken.
Ik heb op je privébericht gereageerd @DABosklopper. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Je ziet voortaan jouw naam bovenaan staan :).
Probleem is opgelost, hartelijk dank voor de ondersteuning.
Heel graag gedaan!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.