Tikketak

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Welkom sms buitenland

Ik ben nieuwe klant van Vodafone; woon aan de grens naar België en Duitsland en bevind me dus snel in een van deze landen. Gevolg: ik ontvang een welkom sms van Vodafone voor het betreffende land. Dat zou ik graag willen uitzetten (zoals ik dat eerder gedaan bij KPN). Maar ik zie niet hoe ik dat kan bewerkstelligen / welke code ik moet sms'en.

Hierop doordenkend zou ik ook graag een overzicht willen zien van codes die ik via sms aan Vodafone kan sturen om iets te bewerkstelligen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Tikketak ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan je zelf doen via My Vodafone op je computer. Login en ga naar PROFIEL. Kies daarin voor Naar je Instellingen en dan zie je onderaan staan: Welkom SMS ontvangen. Als je daarop klikt kan je deze uit zetten en heb je geen last meer van een smsje 🙂

Kijk maar even of het je lukt en mocht dit het juiste antwoord zijn, beantwoord deze dan met Best Antwoord. Daar help je andere bezoekers ook weer mee. Bedankt!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Tikketak ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan je zelf doen via My Vodafone op je computer. Login en ga naar PROFIEL. Kies daarin voor Naar je Instellingen en dan zie je onderaan staan: Welkom SMS ontvangen. Als je daarop klikt kan je deze uit zetten en heb je geen last meer van een smsje 🙂

Kijk maar even of het je lukt en mocht dit het juiste antwoord zijn, beantwoord deze dan met Best Antwoord. Daar help je andere bezoekers ook weer mee. Bedankt!
Tikketak
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt.
Wat kan het leven toch eenvoudig zijn.:sunglasses:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic