Too

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welkom Web BloX bij nieuwe prepaidaansluiting

Nieuwe sim op 14 april geactiveerd met 950 mb echter 50 mb gekregen en is na 7 dagen verlopen.
3 Reacties 3
Too
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Prepaid actie een nieuwe sim voor 2 euro met 950 mb etc.. Ik heb er vier gekocht met bevestiging van het personeel dat tot oktober 2015 de aanbieding zou gelden. Echter op 14 april bleek de aanbieding 50 mb maximaal 7 dagen te zijn
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Too schreef:
Nieuwe sim op 14 april geactiveerd met 950 mb echter 50 mb gekregen en is na 7 dagen verlopen.
Hoi Too, dat klopt inderdaad. Sinds 1 april geeft de zogenaamde Welkom Web BloX die je krijgt bij nieuwe prepaidsimkaarten 50 MB en is 7 dagen geldig.
De preciese details vind je op vodafone.nl/welkombijprepaid (onder op de pagina)

Ps. Ik heb je topictitel even aangepast, ik kan me voorstellen dat anderen dezelfde vraag hebben dus dan kunnen ze het antwoord makkelijker vinden 🙂
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Too schreef:
Prepaid actie een nieuwe sim voor 2 euro met 950 mb etc.. Ik heb er vier gekocht met bevestiging van het personeel dat tot oktober 2015 de aanbieding zou gelden. Echter op 14 april bleek de aanbieding 50 mb maximaal 7 dagen te zijn
Hey too, ik zie net dat je je vraag op meerdere plaatsen hebt geplaatst.

Deze zag ik als tweede en er zit iets meer info bij. Ik heb je vragen even samengevoegd, maar mijn antwoord wordt nu ietsje anders.

In jouw specifieke geval zou ik even contact opnemen met de verkoper van de simkaarten. Hij hoort te weten welke voorwaarden en acties er precies bij de verkochte simkaarten horen te zitten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic