Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Welke vragen krijg je van je grootouders?

http://voda.fo/ne/mh7s3
Heb jij dat ook, dat je moeder je wel eens belt om te vragen hoe ze die ene foto ook alweer kon delen via haar nieuwe iPad?

Als je bent opgegroeid met smartphones, smart tv’s, consoles en tablets ontvang je waarschijnlijk regelmatig vragen van bijvoorbeeld je (groot)ouders of mensen in je omgeving die niet zo thuis zijn in de technische wereld. Wat voor jou vanzelfsprekend is, is voor de wat oudere generatie vaak moeilijk te volgen.

We zijn erg benieuwd wat voor vragen jij zoal krijgt van de mensen in je omgeving. Over welke thema’s gaat het dan? Hebben jullie het dan bijvoorbeeld over de instellingen van een telefoon, of gaat het juist meer over het voorkomen van kosten buiten de bundel?

Laat je het ons weten in een reactie?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Vragen over apps, instellingen, toestellen. Zowel van mijn kant van de familie maar ook van mijn schoonfamilie ????

daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Vragen inderdaad over instellingen, handleiding toestel, internet gebruik hoe te voorkomen dat mobiel data word gebruikt als je WiFi aan hebt staan, kosten abonnementen wanneer ze willen overstappen van pre to post.. wat dan handig is los toestel of abonnement met toestel.

Hoe ze netflix op tv kunnen kijken zonder een smart tv.
Welke apps ze kunnen gebruiken voor bepaalde dingen, mijn vader is nu youtube verslaafd geraakt voor coldplay ???? wellicht had ik dat beter niet kunnen uitleggen hahaha en hoe hij via een postcast het beeld van de gsm kan uitzenden op de tv zodat hij de concerten kan terug zien.

Groetjes,
Daims
Anonymous
Niet van toepassing
Heel af en toe zeg ik "nu even niet" ???? bewaar het maar voor de volgende keer. Ben meestal op verjaardagen etc. Hiermee bezig haha.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic