Vragenvragen

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welke providers heb je op het Vodafone netwerk?

MVNO: Mobiele Virtuele Netwerk Operator

 

Via Vodafone heb je MVNO provider als 50+ mobiel of HollandsNieuwe. Zijn er nog meerdere providers? Zo ja, welke nog meer? Op http://www.telecompaper.com/research/mvno-list/netherlands vind je meerdere maar is helaas niet up to date. 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Vragenvragen . Op het Vodafone netwerk zitten alleen Vodafone en HollandsNieuwe, in Nederland 🙂 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Vragenvragen . Op het Vodafone netwerk zitten alleen Vodafone en HollandsNieuwe, in Nederland 🙂 

xJBx

Stamgast
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

@Lycke, 50+ mobiel zit toch ook op het Vodafone netwerk??

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Dat klopt @xJBx 
50+ mobiel maakt ook gebruik van het Vodafone Netwerk. Er zijn er zelfs nog 2 die hiervan gebruik maken. Zie deze pagina voor meer info. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Zelf snap ik de vraag niet helemaal. Want als je het Vodafone Netwerk goed vind en je wilt zoeken naar een andere provider die het netwerk gebruikt van Vodafone, wil dat nog niet zeggen dat die even goed is. Als voorbeeld, niet iedereen kan 5G leveren bij hun abonnementen. 

Vragenvragen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee dat klopt niet dit schrijf vijftig plus mobiel op hun website:

 

Natuurlijk zijn we dat! 50+ mobiel zit op de krachtige Vodafone masten aangesloten.

 

Volgens Bellen.com zit Telesur ook op het Vodafone netwerk, maar bij mij thuis meldt hij zich aan op het kpn netwerk. 

Vragenvragen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@d Energieboy: ik hoef geen 5G en super snel internet. Zo gebruik ik provider wat 20 euro per maand kost met onbeperkt internet, sms, bellen, 100 bel minuten naar andere EU landen. De snelheid ligt lager maar het is maar net waarvoor je het wil gaan gebruiken. Emailen en wat websites bezoeken, dat is voor mij voldoende. Je begrijpt mijn vraag niet? Wat is je vraag precies? 

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Bij wie Telesur zit, geen idee. Volgens Bellen.com, dat de website in juli 2023 heeft aangepast, zouden ze wel het netwerk gebruiken van Vodafone. Maar 50+ mobiel zit zeker op het netwerk van Vodafone. En met krachtige bedoelen ze gewoon dat het een goed netwerk is, niet dat ze op 5G zitten. Maar dat is gewoon een marketing tekst. Ze maken gebruik van het Vodafone Netwerk. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

VragenVragen schrijft: Je begrijpt mijn vraag niet? Wat is je vraag precies? 
Mijn antwoord over 50+ was aan xJBx gericht. 

Daarna stelde ik de vraag aan jou, dat ik je vraag niet helemaal begreep. Daar heb je antwoord op gegeven omdat je geen 5G en super snel internet hoeft, dat is me dan duidelijk. Meer uitleg hoeft daar dan ook niet over gegeven te worden, ben snel van begrip. Waarom ik dan jou vraag niet zou begrijpen, geen idee.

Kijk eens naar andere providers, er zijn er zoveel waar je je op kunt aansluiten en best goedkoper zijn dan Vodafone. Behalve als je op het Vodafone netwerk wilt blijven 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic