Nee in de 13,50 zit ECHT de Zorgeloos Internet Blox en de Voordeel SMS/MMS inbegrepen! Dus 13,50 per maand; that's it!
Edit: Voorwaarde is wel dat je het abo ALLEEN in je iPhone gebruikt. Het IMEI nummer wordt in de winkel geregistreerd. Wanneer je vaker dan (ik geloof) 2 keer van telefoon wisselt, behoudt Vodafone zich het recht om het abonnement te veranderen in een regulier abo.
Inderdaad, het is gewoon €13,50 per maand (op de afschrift staat 1 cent minder)! Voor die €13,50 heb je dan 200 belmin/sms (niet apart!) + sms verdubbelaar + Zorgeloos Internet Blox. Dar is zeer netjes en aan te raden.
Het enigste nadeel is dat je maar maximaal 2 keer in 2 maanden achter elkaar je simkaart in een ander toestel mag stoppen. Dit kan voor problemen zorgen. Ik zelf maak soms uitstapjes en dan liever niet mijn iPhone bij mij wil hebben, maar wel bereikbaar wil blijven (bijv. met snowboarden, dagje strand, of iets dergelijks). Als Vodafone dit niet zou eisen, dan is het super! Ik gebruik dus soms een low-budget toestel, maar dan wel met T-mobile met wat prepaid tegoed.
Zelfs voor sim-only is het absurd goedkoop, maar wel vet natuurlijk.
Mijn enige probleem is dan de looptijd van 2 jaar. Ik heb juist een sim-only genomen voor 1 jaar, zodat ik straks in juli als de nieuwe iPhone er is de nieuwe kan scoren. Dan moet ik maar even genoegen nemen met een twee-jarig abo. Dit lijkt mij vooral een ideaal abonnement voor mensen die hun iPhone unlocked uit België of Italië halen. Als je het geld hebt om daar zonder subsidie een telefoon te kopen heb je ook wel geld om na een jaar je model weer te verkopen en weer het volgende model aan te schaffen.
I.v.m. een tweejarig abo i.cm. gesubsidieerde telefoon ben je dan goedkoper uit.
Je kunt, als je een SSO abonnement hebt, gewoon een nieuwe iPhone kopen, maar dit moet je wel aangeven bij Vodafone. Zij kunnen dan het IMEI nummer aanpassen.