fritshamann

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welk Abonnement Bij Iphone 3Gs?

Welk abonnement past het beste bij iPhone 3GS? Onlangs heb ik via een normale (web)winkel een ongelockte iPhone 3GS gekocht. Wel een uitgave, maar ja. Tot dat moment maakte ik gebruik van een combi basisabonnement met internet aanvulling. Mijn contract vervalt binnenkort en moet dus verlengen. De online shop verwijst me naar een winkel omdat ik daar een supersim abonnement kan nemen, speciaal voor de iPhone ingericht. Ik heb nu geen klachten en alles werkt conform verwachting met mijn huidige combi. Wie kan me vertellen waarom speciaal om te zetten naar dit zogenaamde supersim abo? Overigens is deze laatste alleen verkrijgbaar via de winkel en niet online.
8 Reacties 8
DiNozzo

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Omdat het goedkoop is!

200 belminuten; Blox Zorgeloos Internet; Blox Voordeel SMS/MSS; Geen aansluitkosten (bij nieuw abo); en verder gewone standaard tarieven (geen verhoogde tarieven) voor €13,50. Wel op tijd verlengen, anders ga je na 2 jaar meer betalen.

Er zijn ook nog andere met meer minuten verkrijgbaar. En inderdaad alleen in de Vodafone Winkel.
cerielverschoor

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt dat wel helemaal? Er staat bij inc. zorgeloos internet t.w.v. 9,50 en voordeel sms t.w.v. 2,00. Het lijkt mij sterk dat je voor 200 min/sms 13,50 betaalt en daar 11,50 aan services gratis bij krijgt.
Ik denk dat het betekent dat je in totaal (13,50 + 9,50 + 2) 23 euro voor het goedkoopste supersim abo betaalt. Nog steeds niet duur, maar ook niet goedkoop.
Correct me if I'm wrong, dat allemaal voor slechts 13,50 zou geniaal zijn namelijk.
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
daarom is het ook een speciaal Sim Only abonnement
DiNozzo

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt dat wel helemaal? Er staat bij inc. zorgeloos internet t.w.v. 9,50 en voordeel sms t.w.v. 2,00. Het lijkt mij sterk dat je voor 200 min/sms 13,50 betaalt en daar 11,50 aan services gratis bij krijgt.
Ik denk dat het betekent dat je in totaal (13,50 + 9,50 + 2) 23 euro voor het goedkoopste supersim abo betaalt. Nog steeds niet duur, maar ook niet goedkoop.
Correct me if I'm wrong, dat allemaal voor slechts 13,50 zou geniaal zijn namelijk.



Nee in de 13,50 zit ECHT de Zorgeloos Internet Blox en de Voordeel SMS/MMS inbegrepen! Dus 13,50 per maand; that's it!

Edit: Voorwaarde is wel dat je het abo ALLEEN in je iPhone gebruikt. Het IMEI nummer wordt in de winkel geregistreerd. Wanneer je vaker dan (ik geloof) 2 keer van telefoon wisselt, behoudt Vodafone zich het recht om het abonnement te veranderen in een regulier abo.
cerielverschoor

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee in de 13,50 zit ECHT de Zorgeloos Internet Blox en de Voordeel SMS/MMS inbegrepen! Dus 13,50 per maand; that's it!

Edit: Voorwaarde is wel dat je het abo ALLEEN in je iPhone gebruikt. Het IMEI nummer wordt in de winkel geregistreerd. Wanneer je vaker dan (ik geloof) 2 keer van telefoon wisselt, behoudt Vodafone zich het recht om het abonnement te veranderen in een regulier abo.



Zelfs voor sim-only is het absurd goedkoop, maar wel vet natuurlijk.
Mijn enige probleem is dan de looptijd van 2 jaar. Ik heb juist een sim-only genomen voor 1 jaar, zodat ik straks in juli als de nieuwe iPhone er is de nieuwe kan scoren. Dan moet ik maar even genoegen nemen met een twee-jarig abo. Dit lijkt mij vooral een ideaal abonnement voor mensen die hun iPhone unlocked uit België of Italië halen. Als je het geld hebt om daar zonder subsidie een telefoon te kopen heb je ook wel geld om na een jaar je model weer te verkopen en weer het volgende model aan te schaffen.
I.v.m. een tweejarig abo i.cm. gesubsidieerde telefoon ben je dan goedkoper uit.
DiNozzo

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfs voor sim-only is het absurd goedkoop, maar wel vet natuurlijk.
Mijn enige probleem is dan de looptijd van 2 jaar. Ik heb juist een sim-only genomen voor 1 jaar, zodat ik straks in juli als de nieuwe iPhone er is de nieuwe kan scoren. Dan moet ik maar even genoegen nemen met een twee-jarig abo. Dit lijkt mij vooral een ideaal abonnement voor mensen die hun iPhone unlocked uit België of Italië halen. Als je het geld hebt om daar zonder subsidie een telefoon te kopen heb je ook wel geld om na een jaar je model weer te verkopen en weer het volgende model aan te schaffen.
I.v.m. een tweejarig abo i.cm. gesubsidieerde telefoon ben je dan goedkoper uit.



Dat is ook zo'n beetje de bedoeling van Vodafone. Als je een in Belgie haalt en je neemt dat Super Sim Only abonnement, ben je bijna even duur uit als wanneer je een rechtstreeks bij T-Mobile neemt. Daarom is dat abonnement dus spot goedkoop!
loopezz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee in de 13,50 zit ECHT de Zorgeloos Internet Blox en de Voordeel SMS/MMS inbegrepen! Dus 13,50 per maand; that's it!

Edit: Voorwaarde is wel dat je het abo ALLEEN in je iPhone gebruikt. Het IMEI nummer wordt in de winkel geregistreerd. Wanneer je vaker dan (ik geloof) 2 keer van telefoon wisselt, behoudt Vodafone zich het recht om het abonnement te veranderen in een regulier abo.


Inderdaad, het is gewoon €13,50 per maand (op de afschrift staat 1 cent minder)! Voor die €13,50 heb je dan 200 belmin/sms (niet apart!) + sms verdubbelaar + Zorgeloos Internet Blox. Dar is zeer netjes en aan te raden.
Het enigste nadeel is dat je maar maximaal 2 keer in 2 maanden achter elkaar je simkaart in een ander toestel mag stoppen. Dit kan voor problemen zorgen. Ik zelf maak soms uitstapjes en dan liever niet mijn iPhone bij mij wil hebben, maar wel bereikbaar wil blijven (bijv. met snowboarden, dagje strand, of iets dergelijks). Als Vodafone dit niet zou eisen, dan is het super! Ik gebruik dus soms een low-budget toestel, maar dan wel met T-mobile met wat prepaid tegoed.


Zelfs voor sim-only is het absurd goedkoop, maar wel vet natuurlijk.
Mijn enige probleem is dan de looptijd van 2 jaar. Ik heb juist een sim-only genomen voor 1 jaar, zodat ik straks in juli als de nieuwe iPhone er is de nieuwe kan scoren. Dan moet ik maar even genoegen nemen met een twee-jarig abo. Dit lijkt mij vooral een ideaal abonnement voor mensen die hun iPhone unlocked uit België of Italië halen. Als je het geld hebt om daar zonder subsidie een telefoon te kopen heb je ook wel geld om na een jaar je model weer te verkopen en weer het volgende model aan te schaffen.
I.v.m. een tweejarig abo i.cm. gesubsidieerde telefoon ben je dan goedkoper uit.


Je kunt, als je een SSO abonnement hebt, gewoon een nieuwe iPhone kopen, maar dit moet je wel aangeven bij Vodafone. Zij kunnen dan het IMEI nummer aanpassen.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Topic gesloten omdat dit forum is voor technische vragen. Mocht je vragen hebben over abonnementen neem dan contact op met de klantenservice via 1200 of via www.vodafone.nl.

Met vriendelijke groet,

Martijn
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic