Annemarii3

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel via wifi internet, maar zonder wifi niet

Hooi, ik heb een losse blackberry, en maak gebruik van de blackberry prepaid blox.. En geen problemen mee gehad, tot vandaag..
Ik kan alles via wifi nog wel doen, bijvoorbeeld pingen, whatsapp, twitter en de facebook app enz..
 
Maar zodra ik buiten bereik van wifi ben doet hij het niet meer.. Dan komt er steeds te staan dat ik geen netwerk dekking heb..
 
Heel erg irritant is dit, want ik kan er dan gewoon niks mee..
Het rare is dat mijn internet browser wel gewoon werkt zonder wifi, en ik heb dus wel gewoon 3G verbinding, maar de apps doen het niet..
 
Ik heb ookal een mailtje naar de klantenservice gestuurd, maar misschien heeft iemand ook dit probleem, of gehad, dus wie heeft er een oplossing voor??
 
Want vind het wel heel irritant dat ik er nu niks meer kan doen als ik buiten bereik van wifi ben..
 
Groetjes Annemarie
3 Reacties 3
x-elsemieke-x

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook hetzelfde probleem! De apps doen het alleen met wifi. En alleen de browser doet het zonder wifi. Heeft iemand een oplossing?
 
Groetjes Elsemieke
Annemarii3
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je ookal een emailtje naar de klantenservice verstuurd??
Ik ben druk op internet aan het zoeken, en kan wel meerdere vinden met hetzelfde probleem, en allemaal vanaf de afgelopen week, maar nergens staat er een antwoord bij.. Heel irritant!
Als ik antwoord gekregen heb zal ik je op de hoogte houden 😉
EvaM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde sinds 2 dagen!
Zodra ik mijn huis uit ben doet mijn ping twitter en facebook het ook niet meer.. terwijl ik ook gewoon blackberry blox van 12,50 heb t/m 17 oktober. Heel vervelend.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic