PatJoe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel verbinding via prepaid Vodafone USB-modemstick op laptop, maar geen internet mogelijk.

Beste forumleden,
 
Eens heeft deze USB modemstick gewerkt, echter sinds kort heb ik wel verbinding via dit USB-modem maar ik kan niet op het internet.
Het enige wat er veranderd is, is dat ik naar Google Chrome ben gegaan.
Via het web al enige zaken gezien zoals APN en DNS instellingen, maar hier kom ik niet uit.
Na aanschaf en installatie van de modem en software werkte alles direct. Sinds kort niet meer. Al verschillende keren Vodafone software verwijderd en opnieuw geinstalleerd en Internet Explorer (oude situatie) teruggezet.
Waarschijnlijk moet ik op de laptop instellingen veranderen maar ik kom er niet uit wat ik nu eigenlijk moet wijzigen. Verbinding maken via het USB-modem gaat zonder problemen en bekabeld via het UPC netwerk gaat zonder problemen en dan heb ik direct internet.
Wie kan mij adviseren; ik ben al een halve dag aan het zoeken en fora aan het afstruinen maar ik kom er niet uit.
Graag een heldere uitleg waar eventueel aanpassingen gedaan moeten worden aangezien ik niet echt thuis ben in deze materie.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Gr. Marco
 
 
 
 
 
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi PatJoe, ik probeer even met je mee te denken. Kun je eens controleren of het aan de proxyinstellingen ligt? Instellingen - Geavanceerde instellingen - Netwerk - Proxyinstellingen wijzigen - LAN settings. Probeer het even uit met de proxy uit en/of aan. Misschien dat dit helpt. Ik hoor het graag van je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic