Frank7

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wel data delen binnen gezin, geen Red

Is het (binnenkort) mogelijk om een gezinsabonnement af te sluiten, waarbij data gedeeld kan worden, anders dan via een Red-abonnement? De hoeveelheid data bij een Red-abonnement en de hoogte van de prijs p.p. zijn de redenen om niet daarvoor te kiezen.

Een abonnement waarbij bijvoorbeeld voor 3 personen 5 tot 10 gb p/maand kan worden verdeeld zou ideaal zijn.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Frank7
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op dit moment heeft Vodafone alleen dit abonnement dat je kan delen met andere gebruikers.
Een ander abonnement is er niet en zal er, waarschijnlijk ook niet komen. Maar dat weet je nooit, ook de moderatoren en/of personeel van Vodafone niet. Maar op dit moment is Red Together de beste oplossing!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Frank7
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op dit moment heeft Vodafone alleen dit abonnement dat je kan delen met andere gebruikers.
Een ander abonnement is er niet en zal er, waarschijnlijk ook niet komen. Maar dat weet je nooit, ook de moderatoren en/of personeel van Vodafone niet. Maar op dit moment is Red Together de beste oplossing!
Frank7
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Een ander abonnement is er niet en zal er, waarschijnlijk ook niet komen. Maar dat weet je nooit, ook de moderatoren en/of personeel van Vodafone niet.

Zou jammer zijn dat als je de functie delen binnen het gezin wilt gebruiken je vast zit aan een duur abonnement, waarbij je (in mijn geval en vast vele andere gezinnen) 60% van de data niet gebruikt. Eerlijk gezegd komt het aardig krampachtig over. Uit commercieel oogpunt snap ik het dan weer wel dat Vodafone het alleen bij Red mogelijk maakt, maar wellicht dat veel meer klanten het ook gaan gebruiken als delen ook bij andere abonnementsvormen mogelijk wordt. Anno 2018 zou dat toch moeten kunnen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Alles kan, lijkt me ??
Het is maar of Vodafone dat wil en kan aanbieden.
Ze nemen vast altijd iets waar ze het best mee kunnen verdienen, zoals je zelf ook zegt.

Als je niet zoveel data gebruikt zou ik gewoon lekker een los abonnement nemen. Geen abonnement met z’n allen maar eentje die prima past bij je gebruik (gebruik berekenen: neem 6 maanden bij elkaar en bekijk deze en zie welk abonnement het best bij je past).
Frank7
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor je snelle reacties en de tip. Voorlopig maar afwachten op wat Vf bedenkt, of hoe Vf noodgedwongen gaat anticiperen op de concurrentie 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor je feedback Frank7
Ik zal intern aangeven dat hier bij andere abonnement ook wens naar is.
Mocht het aangepast worden , dan lees je dit terug via onze website!
Frank7
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Top Steven . Ik zal de eerste zijn die het gaat afnemen, maar ik kijk niet dagelijks op de website :).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat begrijp ik Frank7 ?
Ik heb het in ieder geval voor je aangekaart intern.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic