Mark3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel afgesloten KPN, niet aangesloten VODAFONE

Gisteren ben ik dankzij Vodafone wel afgesloten bij KPN, maar niet aangesloten bij Vodafone. Na 1,5 dag tegenstrijdige berichten van het klantcontactcenter en een winkel hoor ik vandaag dat ik het maandag maar weer eens moet proberen te bellen, maar ik heb dan geeneens telefoon om mee te bellen ????. Een vriend van mij vertelde dat het hem eens 8 dagen had gekost om aangesloten te worden bij Vodafone na een nummerportatie. Iemand ervaringen hiermee? Moet ik als de wiedeweerga maar weer terug naar KPN net als mijn kennis?
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Mark,

Met de grootst mogelijke waarschijnlijkheid zul je aanstaande maandag worden aangesloten op het Netwerk van Vodafone. In het weekeinde vinden nooit nummer-porteringen plaats. Ook dit weekeinde niet.
Is je Vodafone SIM-kaart al ge-aktiveerd?

Vodafone is ook bereikbaar via FaceBook en Twitter. Dit laatste via het account @VodafoneNL

Houd er rekening mee dat op dit Vodafone Forum geen individuele kwestie kunnen worden geregeld.

Dit staat ook duidelijk in de Forum Voorwaarden en de Huisregels van het Forum vermeld.
Moderators op dit Forum zijn er niet om individuele zaken te regelen. Maar om algemeen toezicht te houden op taalgebruik en algemene zaken.

Zie ook de Regels van het Abonnementen Board.

Via een vaste telefoonlijn of een geleende smartphone is Vodafone ook bereikbaar op telefoonnummer 0900-0940.

Dit nummer kun je aanstaande dinsdag bellen indien je nog steeds niet aangesloten bent op het Netwerk van Vodafone. Ik verwacht niet dat dat nodig zal zijn. En dat je maandag gewoon toegang krijgt tot het Vodafone Netwerk.

Succes!

Netwerker



Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Mark3, hebben de tips van @Netwerker je verder geholpen? We horen het graag van je.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Mark3

Aangezien je niet meer hebt gereageerd ga ik ervan uit dat je inmiddels succesvol bent aangesloten op ons netwerk. Ik zal daarom ook het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic