Ozozec

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel aanbieding of niet bij verlengen?

Beste Vodafone

mijn abonnement is aan zijn einde. Ik heb gekeken naar verlengmogelijkheden. Jullie geven een verlengadvies met red essential met een korting = 21€
echter als ik dit probeer af te sluiten, wordt mij hetzelfde abonnement aangeboden voor €26
zie bijlage

groet
Oz Ozec
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Ozozec, is het nog gelukt? Ik vermoed dat het te maken heeft met de € 5,- korting die je krijgt als je ook Ziggo hebt. Deze korting wordt naderhand via je maandelijkse rekening verrekend.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ozozec
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Super geweldig dat je je abonnement wilt verlengen bij Vodafone en wat stom dat je abonnement dan niet hetzelfde is als wat je krijgt aangeboden. Heb je de link in de mail/my vodafone app gebruikt of ben je gewoon naar de website gegaan? Waarschijnlijk heb je natuurlijk gewoon de link gebruikt en zou het goed moeten werken.

Mijn advies is om vanavond, en anders morgen, even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560) en het even met een medewerker te bespreken. Je kan natuurlijk ook via My Vodafone met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser. Let op, op zondag gesloten!!

Er kan altijd wel een technische fout ontstaan en misschien is dit nu ook het geval. Via de klantenservice zal het zeker beter gaan en ik denk dat ze je dan wel deze aanbieding kunnen aanbieden en met het juiste bedrag 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Ozozec, is het nog gelukt? Ik vermoed dat het te maken heeft met de € 5,- korting die je krijgt als je ook Ziggo hebt. Deze korting wordt naderhand via je maandelijkse rekening verrekend.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic