parklane

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel Gmail Wifi Maar Geen G3

Goede avond ik heb een probleem al 2 dagen bezig met de G3 instelling van de Iphone op de wifi van mijn router werkt die als een trein.Ik heb een bel-sms+web200 abbonement voor de Iphone.En vor het internet een draadloos modem router planet .Nu mijn vraag.. ik krijg van vodafone een emailadres .....@vodafone -maar waar komt dat binnen ?Wat is de instelling van de pop.en wat is de instelling van smtp.Is dat nu planet voor de pop,of vodafone??en voor de smtp of authsmtp.Staat er misschien ergens een voorbeeld van de instelingen hier mijn planet adres  s.j.smid@planet.nl  hier mijn Gmail   slobber3@gmail.com     En mijn volgende vraag is?staat er ergens een voorbeeld van de instellingen       groetjesjoop
2 Reacties 2
Ron1978

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede avond ik heb een probleem al 2 dagen bezig met de G3 instelling van de Iphone op de wifi van mijn router werkt die als een trein.Ik heb een bel-sms+web200 abbonement voor de Iphone.En vor het internet een draadloos modem router planet .Nu mijn vraag.. ik krijg van vodafone een emailadres .....@vodafone -maar waar komt dat binnen ?Wat is de instelling van de pop.en wat is de instelling van smtp.Is dat nu planet voor de pop,of vodafone??en voor de smtp of authsmtp.Staat er misschien ergens een voorbeeld van de instelingen hier mijn planet adres  s.j.smid@planet.nl  hier mijn Gmail   slobber3@gmail.com     En mijn volgende vraag is?staat er ergens een voorbeeld van de instellingen       groetjesjoop



Waarom Gmail niet instellen via Microsoft Exchange? Staan meteen al je instellingen goed en werkt als een trein. Heb je meteen push dus wordt een mail direct naar je iphone doorgestuurd zonder dat periodiek mail opgehaald hoeft te worden.

Voor je planet mail geldt zo'n beetje hetzelfde als wat mijn vrouw heeft voor haar Versatel mail. De pop instellingen van je Planet mail voor de inkomende server en je authsmtp instellingen van Vodafone voor de uitgaande server. Je gebruikersnaam is je mail06xxxxxxxx waarbij dus je 06 nummer. Je ww is gewoon je ww waarmee je op vadafone inlogt. Wanneer je mail verstuurt ziet gewoon iemand je mailadres van planet.

Zie dit topic voor detailinformatie: E-Mail Verzenden Met Vodafone ? - Vodafone Forum

Suc6 ermee.
parklane
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dank je voor het reageren op mijn oproep  inmiddels alles opgelost , er was ook een storing bij vodafone , nu draait alles weer zoals ik wilde ,misschien ook teveel instellingen ge probeerd..maar tegen storing doe je niks ..nogmaals bedanktgr joop
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic