Wimpossible

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel 4G geen 3G

IK heb een zakelijk toestel (iPhone 5S) met 4G. Als ik 4G dekking heb - ik woon in Zeeland, dus niet vanzelfsprekend - dan heb ik ook internet. Maar als ik 3G heb (indicator naast provider) dan heb ik geen internetverbinding. Hoe kan dat? Mijn collega's hebben hetzelfde abonnement, maar niet dezelfde problemen.

Wie helpt?
2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Wimpossible
Welkom op het forum.
Als de andere collega's er geen last van hebben, dan kunnenw e het netwerk in ieder geval uitsluiten (ervan uitgaande dat de collega ook Vodafone als provider heeft).
In dat geval blijven er 2 mogelijke oorzaken over:
- Simkaart
- Toestel

Door je simkaart in een toestel van je collega te stoppen en zijn/haar simkaart in jouw telefoon, kun je een en ander uitsluiten. Als het aan de simkaart ligt, dan moet deze vervangen worden. Ligt het ana het toestel, dan kunnen het de instellingen zijn. Na een backup zou je de telefoon dan terg kunnen zetten naar fabrieksinstellingen.

Groeten, Per
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Netwerkverbindingen herstellen in de iPhone-instellingen zou het probleem kunnen oplossen. Let wel op: ook wifi-wachtwoorden worden dan door de telefoon vergeten.

Ik gok dat er wel een goeie kans is dat dit het probleem echter oplost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic