Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Sinds ongeveer een maand heb ik een abonnement bij vodafone met een samsung galaxy s5 mini. Aan het begin was ik erg tevreden. Helaas is sinds ongeveer een week de verbinding erg slecht. Of ik heb geen verbinding, of maar 1 streepje. Als ik de telefoon aan en uit zet wil dit nog wel eens helpen. Maar al gauw word de verbinding dan weer slecht. Ligt dit aan de telefoon of ik er een storing bij Vodafone? Meestal heeft vodafone namelijk goed bereik hier.
Ik heb op dit moment ook deze slechte ervaringen. Gisteren mijn nieuwe Samsung Galaxy S5 ontvangen en ik heb direct zeer slecht ontvangst. Kom niet boven de twee streepjes uit. Hiervoor heb ik onder hetzelfde abonnement een Nokia Lumia 800 en een iPhone 5 gehad die een prima ontvangst hadden. Ik hoorde iemand zeggen dat het mogelijk aan de sim-kaart zou kunnen liggen? Die heb ik namelijk wel nieuw gekregen bij de S5. Iemand suggesties want hier baal ik ernstig van?
Hoi allemaal. Dat lijkt me inderdaad balen. Plaats je simkaart eens in een ander toestel. Als je dan betere ontvangst hebt weet je dat het aan je toestel zou kunnen liggen.
Ik heb zelf een S5 en heb meestal ook maar 1 of 2 streepjes. Ik heb mijn oude sim uit mijn galaxy s1 op maat geknipt. Mijn vrouw heeft net een s5 mini met nieuwe simkaart en die geeft ook slechts 1 of 2 streepjes bereik. Kwaliteit en download snelheid zijn wel gewoon goed. Daar merken we beide geen verslechtering in.
Merk je verder niets aan de gesprekskwaliteit? Dus met andere woorden: zie je alleen minder bolletjes, maar werken alle diensten wel gewoon naar behoren?