simonv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wegvallende verbinding en echo met iPhone 4S

Ik heb sinds afgelopen mei een iPhone 4S met een Vodafone abonnement.
Regelmatig valt tijdens een telefoongesprek de verbinding weg, de andere kant hoort mij niet, maar ik de andere kant wel, of er zit een echo op de lijn.
Deze storing treedt op op diverse locaties en heeft naar mijn mening niet iets te maken met de Vodafone dekking.
De software is de laatste versie van IOS7, namelijk IOS 7.1.2 wat bekend staat als een stabiele versie.
Ik vermoed ernstig dat de vrijwel nieuwe iPhone 4S niet goed is.
Mij echtgenoot gebruikt in dezelfde omgeving een iPhone 4 met IOS 7.1.2 zonder deze problemen.

Graag advies
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Simon,

Allereerst welkom op het forum. Heb je je simkaart al eens in een ander toestel getest? Zo kun je erachter komen waar het probleem zit en verder oplossen. Ook raad ik je aan om je toestel eens te herstellen naar de fabrieksinstellingen. Maak wel even een backup van je bestanden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
simonv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Extra toelichting: zowel de iPhone 4S, die niet goed werkt, als de iPhone 4, die wel goed werkt, draaien op het Vodafone netwerk.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Simon,

Allereerst welkom op het forum. Heb je je simkaart al eens in een ander toestel getest? Zo kun je erachter komen waar het probleem zit en verder oplossen. Ook raad ik je aan om je toestel eens te herstellen naar de fabrieksinstellingen. Maak wel even een backup van je bestanden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic