Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Wegens succes verlengd: Extra Data in je bundel voor dezelfde prijs!

Extra data nodig? Blijf verbonden op ons krachtige netwerk! Nu nog meer data in onze extra databundels!

Afgelopen maanden heb je gebruik kunnen maken van onze Zomerdeal: extra GB’s in je databundel voor dezelfde prijs als je gewend bent. Deze actie is nu verlengd tot en met 30 november 2019!

 

 

75115c99-4818-4553-8d28-d21880c31dd8.jpg


Zomerdeal wordt Extra databundel!
De Extra databundel-actie loopt nog tot en met 30 november 2019. Gedurende deze periode krijg je extra GB's in je "standaard" databundel. Dat houdt in:

• 2 GB in plaats van 1 GB voor €7,50
• 5 GB in plaats van 3 GB voor €15
• 8 GB in plaats van 5 GB voor €20
• 15 GB in plaats van 10 GB voor €30

Hoe regel ik dit?
Je kunt deze databundels zelf aan -en uitzetten zoals je gewend bent via My Vodafone (app & web). Of stuur een sms'je met de gewenste bundel naar 4000. Gebruik hierbij dan de "oude" aantallen.
Is er momenteel bij jou al één van bovenstaande databundels actief? Dan worden je GB's automatisch verhoogd naar het aantal dat voor deze actie geldt. Vanaf 1 december worden de databundels weer teruggezet naar hun oorspronkelijke hoeveelheid.

Datapret!
Extra data klinkt natuurlijk fantastisch maar wat kun je er allemaal mee? Nou, bijvoorbeeld lekker je favoriete artiest op repeat met Apple Music. Of blijf up to date met de artikelen van Blendle. En heb je echt een grote databundel, dan kun je natuurlijk ook lekker Netflixen op je mobiele telefoon.

Meer informatie
Wil je meer lezen over deze actie? Bekijk dan deze pagina.

Veel plezier!

Shortlink: www.vodafone.nl/act/c/extradatabundelcampagne

 

 

23 Reacties 23
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Ninaaaa?
Xavalon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In December verloopt mijn contract en kan ik verlengen. Valt me op dat de acties (actieperiodes) de afgelopen jaren op hetzelfde moment zijn. Kun je nog niet verlengen in de actieperiode dan valt er weinig te halen.

Gisteren gebeld door Vodafone met melding dat ik nu al zou kunnen verlengen. Wat niet netjes is dat ze anoniem bellen.
Vraag wat is het aanbod. Beginnen ze over dat er een mooie aanbieding is als ik overstap naar Ziggo. Zeg heb recent mijn glasvezelverbinding over gezet naar 750mb snelheid en wil niet terug naar Ziggo. Dan kunnen ze geen aanbieding doen, en wat ze niet vertellen is dat ik zelfs een paar euro meer ga betalen als ik verleng (heb RED). Verder blabla-en met dat gezien mijn gemiddeld dataverbruik ik wel naar een goedkoper abonnement kan als ik rekening houd met mijn datagebruik. Niet dus want ik ga mijn dataverbruik echt niet reguleren.

Kortom, geen vaste klantenkorting en ook geen aanbieding voor verlenging.

2 jaar geleden heb ik nog wel verlengd en kreeg ik in de Vodafone winkel een peer euro korting omdat ik er een toestel bij nam. In de winkel mochten ze me wel een korting geven. Zal daar maar eens informeren.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Aardig verhaal Xavalon
Misschien een goed idee om langs de winkel te gaan.
Waarschijnlijk kunnen ze je nu daar ook wel helpen. Laat nog even weten of het is gelukt.
Sharon
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Deze actie is verlopen. Topic gesloten en gearchiveerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic