Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Wegens succes verlengd: Extra Data in je bundel voor dezelfde prijs!

Extra data nodig? Blijf verbonden op ons krachtige netwerk! Nu nog meer data in onze extra databundels!

Afgelopen maanden heb je gebruik kunnen maken van onze Zomerdeal: extra GB’s in je databundel voor dezelfde prijs als je gewend bent. Deze actie is nu verlengd tot en met 30 november 2019!

 

 

75115c99-4818-4553-8d28-d21880c31dd8.jpg


Zomerdeal wordt Extra databundel!
De Extra databundel-actie loopt nog tot en met 30 november 2019. Gedurende deze periode krijg je extra GB's in je "standaard" databundel. Dat houdt in:

• 2 GB in plaats van 1 GB voor €7,50
• 5 GB in plaats van 3 GB voor €15
• 8 GB in plaats van 5 GB voor €20
• 15 GB in plaats van 10 GB voor €30

Hoe regel ik dit?
Je kunt deze databundels zelf aan -en uitzetten zoals je gewend bent via My Vodafone (app & web). Of stuur een sms'je met de gewenste bundel naar 4000. Gebruik hierbij dan de "oude" aantallen.
Is er momenteel bij jou al één van bovenstaande databundels actief? Dan worden je GB's automatisch verhoogd naar het aantal dat voor deze actie geldt. Vanaf 1 december worden de databundels weer teruggezet naar hun oorspronkelijke hoeveelheid.

Datapret!
Extra data klinkt natuurlijk fantastisch maar wat kun je er allemaal mee? Nou, bijvoorbeeld lekker je favoriete artiest op repeat met Apple Music. Of blijf up to date met de artikelen van Blendle. En heb je echt een grote databundel, dan kun je natuurlijk ook lekker Netflixen op je mobiele telefoon.

Meer informatie
Wil je meer lezen over deze actie? Bekijk dan deze pagina.

Veel plezier!

Shortlink: www.vodafone.nl/act/c/extradatabundelcampagne

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Deze actie is verlopen. Topic gesloten en gearchiveerd. 

Bekijk in context

23 Reacties 23
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
TOP!
Bedankt Vodafone
sereffb40

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is dit zomer deal in Turkije ook geldig, omdat Turkije niet in EU ligt namelijk.
Sharon
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
sereffb40
Vodafone heeft Turkije in dit geval ook meegerekend als EU. Vandaar dat je ook in Turkije je bundel net zo kunt gebruiken als thuis. Of elk ander land in de EU. Lees meer informatie hierover op deze pagina: https://www.vodafone.nl/opreisindeeu/.
Fally

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil extra data erbij. Is het dan eenmalig 15 euro voor 5GB of komt dit bovenop je maand bedrag iedere maand
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Fally wrote:
Wil extra data erbij. Is het dan eenmalig 15 euro voor 5GB of komt dit bovenop je maand bedrag iedere maand

Dit bedrag komt boven je maand bedrag en je data! Dus als je 5GB nu hebt voor 10,- euro dan heb je 10GB voor 25,- euro voldaan ??

Fictieve bedragen natuurlijk, maar je snapt me wel.
live

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit zijn de kosten voor de blog die te zien krijgt als je ingelogd bent op myvodafone:



Hierboven en als je niet ingelogd bent zie ik de volgende tarieven:

Welke prijs wordt nu berekend als ik een SMS stuur met de gewenste bloX?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is niet handig live!
Ik raad aan om een onderzoek aan te laten maken via de klantenservice. Dan kunnen ze de prijzen corrigeren in de app of website.

Mocht je willen dat ik het voor je aanmaak, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privé bericht sturen.
Leon2704

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wordt restant mb’s zomerdeal meegenomen naar de volgende periode?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Leon2704 wrote:
Wordt restant mb’s zomerdeal meegenomen naar de volgende periode?

Je krijgt het volledige tegoed van de Extra databundels tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de Extra databundels EU aanschaft.

Dit wil dus zeggen dat je je restanten mb’s niet kan meenemen naar de volgende maand.

Men misschien is deze info ook niet onbelangrijk om te weten: Je gebruikt eerst de MB's van je standaard databundel, daarna het tegoed van de Extra databundels EU.

Meer info op deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml
GerryvB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een vraag. Wij gaan de laatste week van aug. tot de 3e week van sept. op vakantie.
Om de hele vakantie extra GB te hebben zal ik dan in beide maanden een bundel moeten nemen?
groet Gerry
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat klopt GerryvB
De bundels lopen tot het einde van de maand. Zet je ze niet uit voor het einde van de maand, dan zal de bundel vernieuwd worden op de 1e van de volgende maand. De kosten zullen dan ook opnieuw in rekening gebracht. Je dient een bundel voor het einde van de maand uit te zetten als je er geen gebruik meer van wilt maken.
GerryvB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke. Duidelijk. Ik zou wel op 5 aug. een 3GB voor aug. kunnen aanmelden, die op de 28ste aug.weer afmelden. Dan op de 29 aug. (of pas op 1 sept?) een 8 GB kunnen aanmelden die dan vanaf 1 sept. in gaat?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan dien je inderdaad de 3GB aan te zetten en uit te zetten voor eind augustus.
In September zie je dan ook niet meer de bundel.

Je kunt dan evt de 8GB aanzetten en deze verwijderen voor eind september GerryvB
Maar ik zou hem pas aanzetten als je hem daadwerkelijk nodig hebt. Mocht je hem namelijk niet gebruiken en de bundel staat aan, worden toch de kosten berekend.
Chan020

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, als ik vandaag, 23 juli, de extra databundel activeer tot wanneer loopt dit dan?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De BloX lopen tot het einde van de maand Chan020.
Laat je de BloX doorlopen, dan worden ze per de 1e vernieuwt en dus ook weer in rekening gebracht. Zet je de BloX uit voor het einde van de maand, dan zal deze verwijderd worden op het einde van de maand.
Chan020

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok, maar daar heb ik dan weinig aan, als de data slechts nog 7 dagen geldig zijn en niet gewoon een maand na activering?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je zou dan eventueel voor een kleinere data Blox kunnen kiezen Chan020
Ninaaaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vraagje: ik heb zojuist de blox van 10 GB extra internet aangezet via sms, kan ik hem ook meteen uitzetten om er zeker van te zijn dat de blox voor het einde van de maand opgezegd is? Raak ik dan niet mijn mb’s kwijt waarvoor ik wel ga betalen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Ninaaaa wrote:
Vraagje: ik heb zojuist de blox van 10 GB extra internet aangezet via sms, kan ik hem ook meteen uitzetten om er zeker van te zijn dat de blox voor het einde van de maand opgezegd is? Raak ik dan niet mijn mb’s kwijt waarvoor ik wel ga betalen?

Op deze pagina staat bij MEER INFO het volgende:
Extra databundels Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de Extra databundels aan het einde van de maand uitgezet.

Je krijgt het volledige tegoed van de Extra databundels tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de Extra databundels EU aanschaft.

Hopende dat ik hiermee je vraag heb kunnen beantwoorden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic