Zowel verleden maand als deze maand geeft de app een onjuist data verbruik aan. De cirkel diagram geeft veel minder aan dan het daadwerkelijk verbruik (je verbruik bekijken). Verleden maand was het zelfs zo dat mijn data tegoed opliep ! Nu is het bij Red Together niet zo dat je gauw door je data bent, maar toch.
Ook aan dit item is na 4 weken niets gebeurd: https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/profiel-naam-wijzigen-300191
Hoi @hrj
Het is intern aangekaart dat een profiel naam niet veranderd kan worden. Of de optie terug komt kan ik helaas niet zeggen. Dit heb ik in het topic ook aangegeven. Hopelijk wordt het met een volgende update van My Vodafone aangepast.
Je geeft aan dat het verbruik niet klopt. Heb je hier al een onderzoek voor laten aanmaken?
Zo niet, dan wil ik dit heel graag voor je doen. Het verbruik moet natuurlijk wel correct weergegeven worden.
Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privébericht?
- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Dankjewel alvast!
Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat via de website alles goed staat. Ook het tegoed wordt correct weer gegeven.
Kun je mij een screenshot hier uploaden van het tegoed in My Vodafone @hrj
Dankjewel! Ik heb een onderzoek aangemaakt @hrj
Dit staat bekend onder Case 9180630. Ik vermoed dat het er mee te maken heeft dat jullie zien staan dat het 160GB is. Echter wordt het natuurlijk bij ons berekend in MB's. De technische dienst gaat hiermee aan de slag. Zij zullen dit ook terugkoppelen naar je.
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @hrj ?
Duidelijk wel. Hopelijk binnenkort juiste weergave data.
Ik zal voor nu het topic sluiten. Het onderzoek loopt nog hiervoor. De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.