hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 17Likes

Weergave data verbruik Red Together in My Vodafone klopt niet

Zowel verleden maand als deze maand geeft de app een onjuist data verbruik aan. De cirkel diagram geeft veel minder aan dan het daadwerkelijk verbruik (je verbruik bekijken). Verleden maand was het zelfs zo dat mijn data tegoed opliep ! Nu is het bij Red Together niet zo dat je gauw door je data bent, maar toch.

Ook aan dit item is na 4 weken niets gebeurd: https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/profiel-naam-wijzigen-300191

7 Reacties 7
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes

Hoi @hrj 

Het is intern aangekaart dat een profiel naam niet veranderd kan worden. Of de optie terug komt kan ik helaas niet zeggen. Dit heb ik in het topic ook aangegeven. Hopelijk wordt het met een volgende update van My Vodafone aangepast.

Je geeft aan dat het verbruik niet klopt. Heb je hier al een onderzoek voor laten aanmaken?
Zo niet, dan wil ik dit heel graag voor je doen. Het verbruik moet natuurlijk wel correct weergegeven worden.
 

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privébericht?

- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Dankjewel alvast!

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes

Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat via de website alles goed staat. Ook het tegoed wordt correct weer gegeven.
Kun je mij een screenshot hier uploaden van het tegoed in My Vodafone @hrj 
 

hrj
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 17Likes

 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes

Dankjewel! Ik heb een onderzoek aangemaakt @hrj 
Dit staat bekend onder Case 9180630. Ik vermoed dat het er mee te maken heeft dat jullie zien staan dat het 160GB is. Echter wordt het natuurlijk bij ons berekend in MB's. De technische dienst gaat hiermee aan de slag. Zij zullen dit ook terugkoppelen naar je. 

Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 444Likes

Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @hrj ?

hrj
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 17Likes

Duidelijk wel. Hopelijk binnenkort juiste weergave data.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes

Ik zal voor nu het topic sluiten. Het onderzoek loopt nog hiervoor. De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone