JosephineK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Weer wifi probleem

Ik heb mijn telefoon voor reparatie opgestuurd omdat het scherm kapot was en de wifi het niet deed. Hij scande helemaal niet meer. Ik heb alles geprobeerd maar niks werkt. Ik heb een uur geleden mijn telefoon terug gekregen en weer kijk hij niet verbinden met wifi. ik kan ook niet scannen dus andere netwerken uitproberen heeft geen zin. Ik word er echt gek van ivm dat ik door dit probleem vorige keer 80 euro over mijn abbo ben gegaan en dit nu weer gaat gebeuren. Ook raar dat je telefoon gerepareerd wordt en het vervolgends nog niet doet.
Ik hoor graag van jullie, ik ben er klaar mee.
2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@JosephineK, wat een vervelende situatie. Op het forum helpen gebruikers elkaar. men zal dus niet op de status en de uitkomst van de reparatie in kunnen gaan. Wel zijn er natuurlijke een paar algemene zaken die je zou kunnen proberen.
Je zou de wifi eens opnieuw kunnen installeren, je zou eens een andere simkaart in je toestel kunnen proberen, je zou hem eens naar fabrieksinstellingen kunnen resetten. Komt een ander toestel wel op je wifi? Netwerk?
Zomaar even een paar zaken die me te binnen schieten. Aan de hand van de uitkomsten van deze tests kunnen we al een en ander uitsluiten.

Hopelijk komt er op die manier snel(ler) een oplossing voor je issue.
Gr Per
JosephineK
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heyy!

Bedankt voor het antwoord. Ik ga morgen een nieuwe simkaart aanvragen en kijken of dit helpt. Helaas kan ik helemaal niet scannen dus ook niet verbinden met andere wifi netwerken.
Ik zal even laten weten of het gelukt is.
Nogmaals bedankt!


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic