Tomodovodoo

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Weer geen 4g

Hallo,
Ik heb voor de zoveelste keer geen 4g in de bus, thuis of bij mijn vader. Terwijl mijn vader gewoon 4g+ heeft. Ook hebben ik en hij alle instellingen al nagecheckt en konden niks vinden. Ik woon bij de postcode 9902AB en ga met de bus naar Groningen. Dit is nou al de zoveelste keer en ik kan amper normaal op internet want ik krijg alleen 3g. Simkaart heb ik bij jullie gekocht in 2015, Xaomi redmi 4x.

8 Reacties 8
Tomodovodoo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat kan ik hier aan doen!?
Anonymous
Niet van toepassing
Je geeft aan dat je vader wel gewoon 4g (zelfs plus ) heeft. Dit is natuurlijk afhankelijk van het toestel.

Je geeft aan dat je de simkaart sinds 2015 hebt. Je zou eens een kruistest kunnen doen. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type merk en toestel en een werkende in die van jouw. (Bijvoorbeeld die van je vader). Hiermee kun je uitsluiten of het aan het toestel ligt of niet.

Is het niet het toestel en werkt de (werkende) simkaart in jouw toestel, raad ik je aan om een simwissel te doen. Dit kun je aanvragen in een winkel of via de klantenservice. Een kruistest kun je eventueel ook uitvoeren in de winkel Tomodovodoo
Tomodovodoo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zal kijken!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Tomodovodoo,

Is het inmiddels al gelukt om een kruistest te doen?
Tomodovodoo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nog niet bij mijn vader geweest

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt voor je terugkoppeling Tomodovodoo. Laat het ons gerust weten als je bij je vader bent.

Vriendelijke groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic