Michelbergsma

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Weer een reparatie en kosten

Hallo,
 
Ik heb een vraagje, 4 weken geleden begon mijn blackberry torch 9800 kuren te vertonen. Touchscreen sloeg vast en volgends sloeg dan ook mijn blackberry helemaal vast. Ook na meerdere malen updaten en battery pulls mocht het niet baten en ging ik ermee naar de vodafone winkel toe. Vervolgends wezen deze mij weer door naar een andere vodafone winkel omdat daar een monteur aanwezig was die er direct naar kon kijken werd mij verzekerd. Daar aangekomen werd er niet eens echt goed naar gekeken en werd mij verteld dat deze opgestuurd moest worden ter reparatie. Dit zou ongeveer 10 werkdagen in beslag nemen en dan zou mij een mail worden gestuurd als deze klaar was. 3 weken later nog geen mail, na zelf bellen kwam ik er achter dat de telefoon al weer 2 weken terug in de winkel was. Vervolgens toen ik vroeg wat er mee gebeurt was stond er vermeld op de bon dat er een update was gedaan naar de laatste firmware, iets wat ik zelf al had gedaan en wat de problemen niet verhielp. Goed misschien heb ik dat verkeerd gedaan dus voordeel van de twijfel eerst proberen. In het begin allemaal leuk en aardig en een uur na thuiskomst gingen de zelfde problemen weer vrolijk verder. Heb hem nu vandaag weer terug gebracht na de vodafone winkel weer uitgelegd wat er is gebeurt en nu is hij weer opgestuurd. Vervolgens vroeg ik hoe het zat met de kosten hij gaf aan dat ik daar dan een offerte van zou krijgen toen ik verwees naar de economische levensduur werd resoluut gezegd dat dit hier niet onder viel en ook niet onder de garantie. Dit vond ik apart zeker aangezien op jullie site betreffende garantie staat dat dit bij iedere telefoon 2 jaar is en mijn toestel pas 1 jaar en 1 maand oud is.
 
* Wat is de garantie op mijn toestel?
 Op alle toestellen die Vodafone verkoopt, zit 2 jaar fabrieksgarantie. Naast deze garantie gelden natuurlijk de rechten en vorderingen die in de wet zijn bepaald. De garantie kan vervallen als je de schade zelf veroorzaakt, bijvoorbeeld als wordt vastgesteld dat er sprake is van vochtschade, val-, druk- of stootschade. Behalve als er schade is ontstaan omdat het toestel niet voldeed aan de eisen waar het toestel aan had moeten voldoen. Ook kan de garantie vervallen door het openen van uw toestel door niet-erkende reparateurs.
 
Hoe zit dit nu precies?
 
Met vriendelijke groet
 
Michel Bergsma
1 Reactie 1
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Hey Michel,
 
Hoe vervelend je probleem ook kan zijn, ik zou dit even opnemen met Vodafone Klantenservice. Dit is een technisch forum en garantie kwestie....tja leuk, lief en aardig maar ik zou het niet weten en ik denk meerdere gebruikers op dit forum ook niet.
 
Grzz
 
Blizz
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic