mjs1987

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Weer een probleem met de toppers van vodafone

Het zoveelste probleem, 

3 maanden geleden mijn abbo laten aanpassen naar red ulimited, dit ging met veel geouwehoer en met veel amateurs aan de lijn,

Oké einde mijn red ulimited abbo,

 

Nu krijg ik net een SMS dat mijn data op is, terwijl ik 5 gb per dag heb om te besteden,  nu blijkt dit veranderd te zijn naar 1 gb perdag, 

 

Ik word hier zo moedeloos van!!!

 

Ik eis ook binnen 24 uur mijn 5 gb perdag terug hier betaal ik voor

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Is onbeperkt echt onbeperkt?

Ja, zeker. Met Vodafone Unlimited internet, bel en sms je zoveel als je wilt in Nederland. Zo werkt het:

  • Je start elke dag met 5 GB.
  • Zodra deze GB's op zijn, activeren wij automatisch 1 GB. 
  • Heb je meer data nodig? Dan kun je onbeperkt steeds 1 GB extra activeren via My Vodafone.

Er lijkt dus iets mis te gaan met je account @mjs1987 , je kunt uiteraard contact opnemen met de klantenservice.

 

Moderators zijn maandag weer terug op het forum, vul alvast je profielgegevens volledig in (mocht je hier graag verder willen worden geholpen).

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mjs1987 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

En wat is dan nu het probleem?
Dit kan ik niet uit je verhaal opmaken. 

mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het probleem is dat ik 3 maanden geleden 

Een red ulimited abonnement ment heb genomen

 

5gb per dag in nl en 25 in de eu

Een half uur geleden krijg ik een melding dat dit aan gepast is naar

1gb per dag en 25 in de eu

 

Leg me dat eens uit

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Is onbeperkt echt onbeperkt?

Ja, zeker. Met Vodafone Unlimited internet, bel en sms je zoveel als je wilt in Nederland. Zo werkt het:

  • Je start elke dag met 5 GB.
  • Zodra deze GB's op zijn, activeren wij automatisch 1 GB. 
  • Heb je meer data nodig? Dan kun je onbeperkt steeds 1 GB extra activeren via My Vodafone.

Er lijkt dus iets mis te gaan met je account @mjs1987 , je kunt uiteraard contact opnemen met de klantenservice.

 

Moderators zijn maandag weer terug op het forum, vul alvast je profielgegevens volledig in (mocht je hier graag verder willen worden geholpen).

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Leg eens uit… Nou ja, je hebt waarschijnlijk in een korte tijd 5GB al behaald + nog eens 1GB die daarna komt. En als je dan op 1 dag 6GB hebt verbruikt, moet je in de My Vodafone een nieuwe 1GB opnieuw aanvragen. 

Dat is de service van dit pakket. Dus je hebt waarschijnlijk onwijs veel data verbruikt en daarom staat er waarschijnlijk dat je nog maar 1GB over hebt. Als je die hebt gehad kan je in  je My Vodafone kijken en staat er daar een link om deze weer te verhogen met 1GB enz enz enz - dat is dan onbeperkt!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zie je inmiddels de 5GB wel al weer terug in My Vodafone (app of website)  @mjs1987?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic